Gå til innhold

Sjekk alle de lekre klærne da! (not)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://marieamanda.com/2009/06/23/ma-hove-2/

Mote har dere iallefall ikke peiling på her inne skjønner jeg...

Jakka er dritkul den!

Nå aner ikke jeg hvem MariaAmanda er, men det spiller inge rolle for meg hvem som måtte vise seg i en sånn jakke - for _meg_ blir den aldri kul uansett.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, den jakka var faktisk fin, men for en pris!!

Forresten stusser jeg på at det ikke står noe info om klærne?? Er jakka i skinn f.eks.? Mulig det er jeg som trenger briller, men jeg finner ikke noe...

Hele sida lukter av hastverksarbeid og lureri....

Ikke mye info der nei. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å bestille noe.

trampetroll
Skrevet

http://marieamanda.com/2009/06/23/ma-hove-2/

Mote har dere iallefall ikke peiling på her inne skjønner jeg...

Jakka er dritkul den!

På henne så den faktisk ikke så verst ut. Men i dn annonsen som ble lagt ut her så den mildt sagt helt forferdelig ut. Slik var det sikkert med det meste av klærne der inne. Med andre ord en helt håpløs side om d ønskr å folk til å kjøpe. Mang av klærne kunne sikkert sett stilige ut i andre settinger

Gjest togli
Skrevet

Ikke mye info der nei. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å bestille noe.

Samme her! Kanskje like godt at klærne ikke var særlig fristende allikevel ;-)

Skrevet

Klærne er på helt på grensen til at jeg trodde det var en fleipeside. De balanserer så hårfint at det kunne være ganske morsomt. Men jeg tror dessverre ikke det.

Tenkte det samme, særlig når jeg så jeansene, som var trekt godt opp til brystene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...