Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mangler av alle ting en nøkkelring. (Har brukt hårstrikk som nøkkelring i evigheter).

Vet dere om noen fine eller bare helt normale nøkkelringer? Eller nøkkelringer som er kombinert med noe smart eller morsomt?

Kommer sjeldent på det når jeg er i nærheten av butikker, men når jeg har gjort det så har de ingen der jeg har vært.

Onsdag1365380628
Skrevet

De har noen fine nøkkelringer hos gullsmeden her. Ellers har bokhandelen godt utvalg, og ikke minst lekebutikkene.

Gjest prust
Skrevet

Jeg har også hårstrikk som nøkkelring :-)

Også fungerer bilnøkkelen som en nøkkeldings (den er så stor).

Gjest Elextra
Skrevet

Etter å ha forlagt nøklene mine mange nok ganger i diverse lommer og vesker har jeg nå en stooor fin nøkkelring i form av en skinnfigur. Den kostet vel et par hundre, men å legge så mye i en nøkkelring er helt unødvendig. Tidligere har jeg kjøpt billige nøkkelringer som souvenirer på reiser, de har også fungert fint. Hos bokhandlere og i veskebutikker har de også et rikt utvalg.

Skrevet

Jeg har også hårstrikk som nøkkelring :-)

Også fungerer bilnøkkelen som en nøkkeldings (den er så stor).

Herregud,... du også....! ;-)

Skrevet

Etter å ha forlagt nøklene mine mange nok ganger i diverse lommer og vesker har jeg nå en stooor fin nøkkelring i form av en skinnfigur. Den kostet vel et par hundre, men å legge så mye i en nøkkelring er helt unødvendig. Tidligere har jeg kjøpt billige nøkkelringer som souvenirer på reiser, de har også fungert fint. Hos bokhandlere og i veskebutikker har de også et rikt utvalg.

Kjekt å ha en skikkelig STOR en. Det er hat å ikke finne nøkler.

Og når du sa det så kom jeg på at jeg har faktisk en stor nøkkelring et sted i form av en tøyelefant med piggsveis. Hm. Men hvor er den, og vil jeg kanskje ha en mer voksen/nøytral nøkkelring. Ja.

Skrevet

De har noen fine nøkkelringer hos gullsmeden her. Ellers har bokhandelen godt utvalg, og ikke minst lekebutikkene.

Må prøve å holde meg unna lekebutikken. Bokhandel må jeg sjekke ut.

Skrevet

Jeg har funnet de fleste mine i bokhandel,

Takk for tips.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg hadde en veldig fin en, var som ett smykke. Lang remse med masse steiner på. Var lett og finne oppi veska, blinket så fint når det lå på kommoden i gangen.

Minuset med den fine nøkkelringen min var at niesa på 2 år synes også den var vakker. Så hun tok med seg den, og grov den ned i sandkassen, siden dette var jo en skatt hun måtte oppbevare. Siden steinene var så pene la hun nok ikke merke til tante sine nøkler. *flire*

Siden dette ble ganske traumatisk for tanta som løp rundt og slet seg i håret på jakt etter nøklene sine, er jeg nå gått over til en kjedelig sak med stjernetegnet mitt på. Fine farger har den, det skal den ha. Fikk den i gave, men er 99% sikker på at den er kjøpt på bokhandel.

Har også hatt en smilfjes i tre, kjøpt på Nille. Den var også fin, smilte til meg der den hang.

Skrevet

Kjekt å ha en skikkelig STOR en. Det er hat å ikke finne nøkler.

Og når du sa det så kom jeg på at jeg har faktisk en stor nøkkelring et sted i form av en tøyelefant med piggsveis. Hm. Men hvor er den, og vil jeg kanskje ha en mer voksen/nøytral nøkkelring. Ja.

Hvis du ikke vil ha den kan du jo sende den til meg? Jeg har ikke behov for en "voksen" nøkkelring.

Nøkkelringer får du mange steder, veskebutikker, bokhandlere, der de sliper nøkler, du kan til og med finne dem blant smykker på HM og Kapp Ahl, og på glitter.

Skrevet

Jeg har en med navnet mitt på. 80,-

Også kjøpte jeg en Volcom-nøkkelring på SportExtreme forleden. 100,- Den skal sønnen ha på skolesekken sin.

Også har jeg nøkkelsnor fra MOT (den der holdningsorganisasjonen)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...