Gå til innhold

Trenger råd.

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke mitt bord.
Skrevet

Vi ble glad i den forrige dama til bror min,der ble det slutt. Han var utro og behandlet ikke henne noe fint. Han fant seg ei ny og flyttet til henne,så kommer hverdagen og det takler han visst ikke. Han må gjøre alt i huset og dama er sur hele tiden påstår han,nå vil han stikke mens hun er på jobb i dag. Da kommer hun hjem uvitende om at han har reist,jeg har ingenting med hans kjærlighetsliv å gjøre.

Er bare vondt å se på alle hjertene han knuser,og mine barn blir jo glad i disse "tantene" han presenterer oss for. Blir helt feil å bare reise og la henne komme hjem uvitende,er redd hun skal bli knust. Vet at hun tidligere har prøvd på selvmord,bør jeg si noe til henne om dette?

Han sier han har sagt det,men jeg tror han lyger. Skal jeg bare melde meg ut av rotet hans,eller blande meg?

Skrevet

Meld deg ut, det kommer helt sikkert til å fortsette slik senere også. En ting jeg ville ha gjort er å "lekse" opp for han det jeg mener. Så ville jeg ikke lagt min sjel i å bli kjent med flere damer. Du må snakke med ungene dine (om de er store nok til å forstå litt), at han er slik og at de kan regne med å få flere "tanter."

Har nesten et likt tilfelle selv, har måttet ta avstand da det ble alt for mye og forholde seg til. Mine barn har nå litt kontakt med 3 "tanter" selv om de ikke bor sammen med onkel.

Gjest Ikke mitt bord.
Skrevet

Meld deg ut, det kommer helt sikkert til å fortsette slik senere også. En ting jeg ville ha gjort er å "lekse" opp for han det jeg mener. Så ville jeg ikke lagt min sjel i å bli kjent med flere damer. Du må snakke med ungene dine (om de er store nok til å forstå litt), at han er slik og at de kan regne med å få flere "tanter."

Har nesten et likt tilfelle selv, har måttet ta avstand da det ble alt for mye og forholde seg til. Mine barn har nå litt kontakt med 3 "tanter" selv om de ikke bor sammen med onkel.

Har sagt hva jeg mener. Får fryktelig vondt av dama som kommer hjem klokka to til tomt hus,jeg har visst det i hele dag uten å si noe. Forferdelig dårlig gjort av han. Jeg melder meg ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...