Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem selger ekte Crocs - altså hvilken skobutikk/sportsbutikk?

Gjest annlovinda
Skrevet

XXL, var der og kjøpte til både meg, datteren og sønnen forrige dagen. 299 for voksen str og 199 for barn

Skrevet

XXL, var der og kjøpte til både meg, datteren og sønnen forrige dagen. 299 for voksen str og 199 for barn

Og det er ekte Crocks med krokodiller på sidene? Er i så fall omtrent innbruddspris! :-D

Skrevet

Det er billigst å bestille fra utlandet faktisk.

taylorshoes har flere DOL'ere handlet i (på?)

De er raske, billige og det sklir greit gjennom tollen.

Skal bestille større str til dattra der nå snart.

Gjest annlovinda
Skrevet

Og det er ekte Crocks med krokodiller på sidene? Er i så fall omtrent innbruddspris! :-D

Ja, det er det.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bestilte også derfra, og en annen fordel er at du får farger de ikke fører her.

Skrevet

Ingen XXL her jeg bor...

Skrevet

Takk for tipset, det skal sjekkes!

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Er originale Crocs bedre å gå på og/eller mer solide enn de billige kopiene? Hva er forskjellen i så fall?

Gjest annlovinda
Skrevet

Er originale Crocs bedre å gå på og/eller mer solide enn de billige kopiene? Hva er forskjellen i så fall?

Det vet jeg ikke. Har for første gang kjøpt et par til meg selv nå, her i huset er det kun sønnen som har hatt crocks (etterligninger da) tidligere.

plommeblomst
Skrevet

Jeg bestilte også derfra, og en annen fordel er at du får farger de ikke fører her.

''får farger de ikke fører her''

Og andre modeller? Jeg kjøpte noen til jentene mine som er litt "nettere". For oss som fortsatt syns crocs er lite pene sko. Praktiske, ja, men altså...

Skrevet

''får farger de ikke fører her''

Og andre modeller? Jeg kjøpte noen til jentene mine som er litt "nettere". For oss som fortsatt syns crocs er lite pene sko. Praktiske, ja, men altså...

Jeg har forstått det slik at de nettere Crocsene er å få tak i her i landet også - derfor kunne jeg tenkt meg å prøve et par. De store Crocsene er helt uaktuelle for min del...

plommeblomst
Skrevet

Bestilte nettopp et par. Er det blitt høyrere fraktpris? Har bestilt flere ganger derfra, med det var i fjor. Husker ikke hva frakten var da. Nå var det billigste ca 80 kr.

plommeblomst
Skrevet

Jeg har forstått det slik at de nettere Crocsene er å få tak i her i landet også - derfor kunne jeg tenkt meg å prøve et par. De store Crocsene er helt uaktuelle for min del...

Ja, det er mulig det, tror kanskje jeg har sett noe på et apotek? Men jeg har ikke vært rundt og sjekket crocs etter at jeg oppdaget Taylorshoes ;) Ikke før det heller, i grunnen, bare sett tilfeldig.

Gjest Tatjana
Skrevet

Jeg har hatt både etterligninger og ekte. De ekte er mye bedre å gå i. Det kan ikke sammenliknes synes jeg. (Men nå hadde jeg kanskje ikke de beste etterlikningene heller da :-).)

Jeg har forresten en annen modell enn de "vanlige", fordi jeg synes denne modellen er litt penere.

candyqueen_83
Skrevet

''taylorshoes har flere DOL'ere handlet i (på?)''

Hos :o)

Gjest minnah
Skrevet

Vanlig crocs passer ikke foten min. Jeg har en kopi som heter Airborn som sitter godt på.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg kjøpte også noe som heter Hooleys (eller noe sånt) på smart club til sønnen min, de er smalere iallefall enn crocsene jeg kjøpte til han,. Synes crocksen er veldig brei i forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...