Gå til innhold

Hvilken solfaktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye solfaktor er liksom anbefalt å bruke? Blir nesten aldri solbrent uansett, men det er vel noe som heter beskyttelse slik at man ikke får hudkreft uansett eller?

Gjest togli
Skrevet

Jeg bruker solfaktor 6 her hjemme nå. Har ikke særlig farge fra før, men blir ganske lett brun og ikke veldig lett solbrent.

Gjest Elextra
Skrevet

Det heter seg jo at man skal bruke faktor 15-20 inntil man er nøttebrun, men det gjør ikke jeg. Bruker gjerne 6-8, bortsett fra i ansiktet, hvor jeg året rundt bruker en dagkrem med faktor 20.

På barna bruker jeg gjerne høy beskyttelse, men smører dem ikke om igjen i ett sett, med andre ord blir beskyttelsen svakere i løpet av dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...