Gå til innhold

"Dau" i varmen?

Gjest vil nødig klage...=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil nødig klage på varmen, men jeg opplever å være litt "dau" om dagen... Planen var en god økt på treningsssenteret i formiddag, men slik som jeg følte meg var jeg usikker på om jeg orket en gåtur... Jeg gikk turen da, og ble skikkelig svett!! Driver med vektreduksjon og planen var mye trening denne uka, men det setter det etterlengtede sommerværet stopper for... HM! Andre som orker å bedrive fysisk aktivitet i disse dager?? =)

Gjest Stå opp tidlig
Skrevet

Skal en trene i denne varmen, bør en stå opp tidlig for den værste varmen setter inn. Jeg var på sykkelen kl. 06.00 idag tidlig. Trener du på treningssenter, er det jo ingen problem. Det er kaldt inne. det er på sofaen en blir slapp av å være.

Gjest Elextra
Skrevet

Skal en trene i denne varmen, bør en stå opp tidlig for den værste varmen setter inn. Jeg var på sykkelen kl. 06.00 idag tidlig. Trener du på treningssenter, er det jo ingen problem. Det er kaldt inne. det er på sofaen en blir slapp av å være.

Om man trener på treningssenter med AC spiller det vel ingen rolle når på døgnet man gjør det :-).

Men klart det kan være tungt å komme seg dit om det er 30 grader ute.

Skrevet

Blir helt slått ut av varme (og allergi), så det har ikke blitt så mye trening. Litt styrketrening og rolige spaserturer.

Skrevet

Om man trener på treningssenter med AC spiller det vel ingen rolle når på døgnet man gjør det :-).

Men klart det kan være tungt å komme seg dit om det er 30 grader ute.

Idag har jeg fulgt rådet til elextra. Var faktisk kvalm i morges, sikkert fordi jeg ble solbrent i går, men jeg dro allikevel på treningssenteret. De har jo AC, og jeg fikk meg en brukbar økt=)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er naturlig å bli litt utslått av varmen siden den kom så brått. Når vi får vennet oss til den, kommer energien tilbake.

Jeg håper dette været varer lenge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...