Gå til innhold

Pappaen glemte ettåringen i bilen

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å glemme barnet sitt jeg da...

Han kan ha vært overarbeidet, hundre ting å tenke på, deprimert osv osv. Det er ikke godt å si, men jeg kan faktisk forstå at det kan være mulig.

Jeg har selv hatt en periode for flere år siden, hvor jeg glemte ting hele tiden. Jeg tok ut 500 hundre i minbank og la den igjen i minbanken. Jeg satt og ventet på bussen og den passerte rett forbi. Jeg tok bil til jobb, glemte igjen bilen og tok buss hjem igjen. Mye rart som skjedde.

Når det gjelder denne mannen er det ikke sikkert at det var han som vanligvis pleide å levere barnet og at han gjorde det han pleide å gjøre. Dro rett på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ha vært overarbeidet, hundre ting å tenke på, deprimert osv osv. Det er ikke godt å si, men jeg kan faktisk forstå at det kan være mulig.

Jeg har selv hatt en periode for flere år siden, hvor jeg glemte ting hele tiden. Jeg tok ut 500 hundre i minbank og la den igjen i minbanken. Jeg satt og ventet på bussen og den passerte rett forbi. Jeg tok bil til jobb, glemte igjen bilen og tok buss hjem igjen. Mye rart som skjedde.

Når det gjelder denne mannen er det ikke sikkert at det var han som vanligvis pleide å levere barnet og at han gjorde det han pleide å gjøre. Dro rett på jobb.

''Når det gjelder denne mannen er det ikke sikkert at det var han som vanligvis pleide å levere barnet og at han gjorde det han pleide å gjøre. Dro rett på jobb.''

Han husket å levere sønnen på 3 år da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest line31

Helt grusomt er det! Synes det var veldig merkelig at han hadde levert den 3 år gamle sønnen sin i barnehagen men glemt igjen dattera???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

''Når det gjelder denne mannen er det ikke sikkert at det var han som vanligvis pleide å levere barnet og at han gjorde det han pleide å gjøre. Dro rett på jobb.''

Han husket å levere sønnen på 3 år da...

To forskjellige barnehager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg tok ut 500 hundre i minbank og la den igjen i minbanken. Jeg satt og ventet på bussen og den passerte rett forbi. Jeg tok bil til jobb, glemte igjen bilen og tok buss hjem igjen.''

Dette er helt normale og trivielle ting å glemme, etter min mening - men å glemme å levere barnet i barnehagen og i tillegg ikke oppdage det før du er ferdig på jobb om dagen, finnes de tingen unnskyldning for,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To forskjellige barnehager?

Joda, kan jo godt hende.

Man skal jo ikke dømme, når man ikke vet grunnen, men må si jeg synes det er godt gjort.

Veldig tragisk sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Joda, kan jo godt hende.

Man skal jo ikke dømme, når man ikke vet grunnen, men må si jeg synes det er godt gjort.

Veldig tragisk sak...

Jeg tror faktisk det er mulig å kunne glemme noe sånt dersom barnet f.eks. sover. Travel morgen, stress og dårlig tid...Samt uvant å ha ansvar for kjøring av ungene om morgenen. Jeg kan iallefall ikke forestille meg at far har gjort dette for å, med vilje, drepe datteren sin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk det er mulig å kunne glemme noe sånt dersom barnet f.eks. sover. Travel morgen, stress og dårlig tid...Samt uvant å ha ansvar for kjøring av ungene om morgenen. Jeg kan iallefall ikke forestille meg at far har gjort dette for å, med vilje, drepe datteren sin....

Nei, det tror jeg absolutt ikke han har gjort heller.

Det er en tragisk sak.

Hadde du som mor klart å tilgi dette, og tenkt at det sikkert kunne skjedd deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

''Jeg tok ut 500 hundre i minbank og la den igjen i minbanken. Jeg satt og ventet på bussen og den passerte rett forbi. Jeg tok bil til jobb, glemte igjen bilen og tok buss hjem igjen.''

Dette er helt normale og trivielle ting å glemme, etter min mening - men å glemme å levere barnet i barnehagen og i tillegg ikke oppdage det før du er ferdig på jobb om dagen, finnes de tingen unnskyldning for,

Jeg synes ikke man skal være for rask til å dømme. Saken er dyp dyp tragisk og spesielt for faren. Det er nok ingen drapsmann i vanlig forstand dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal være for rask til å dømme. Saken er dyp dyp tragisk og spesielt for faren. Det er nok ingen drapsmann i vanlig forstand dette.

Jeg har ikke dømt ham overhodet - men jeg stiller spørsmålstegn ved hvordan det er mulig å glemme barnet sitt i bilen:..

At han ikke er noen drapsmann i "vanlig forstand" (hva nå enn det er), eller har gjort dette med vilje har jeg aldri sagt - men det ble litt rart med sammenligningene dine mtp glemme penger o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Jeg har ikke dømt ham overhodet - men jeg stiller spørsmålstegn ved hvordan det er mulig å glemme barnet sitt i bilen:..

At han ikke er noen drapsmann i "vanlig forstand" (hva nå enn det er), eller har gjort dette med vilje har jeg aldri sagt - men det ble litt rart med sammenligningene dine mtp glemme penger o.l.

Depresjon, overarbeidet eller hva vet jeg. Det er tydeligvis mulig da.

Mulig det er lettere å skjønne hvis man er i jobb selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nei, det tror jeg absolutt ikke han har gjort heller.

Det er en tragisk sak.

Hadde du som mor klart å tilgi dette, og tenkt at det sikkert kunne skjedd deg også?

Hadde mannen min gjort noe slikt, så hadde jeg visst at livet hans var ødelagt.... Han elsker ungene over alt på jord. I starten hadde jeg nok rast og hatt problemer med å tilgi... Etterhvert tror jeg at jeg hadde skjønt at jeg måtte ta meg sammen for ikke å ødelegge både hans og de andre barna våre sitt liv :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depresjon, overarbeidet eller hva vet jeg. Det er tydeligvis mulig da.

Mulig det er lettere å skjønne hvis man er i jobb selv.

Hallo!! Jeg har da vært i jobb i mange år, vært deprimert også faktisk... Det var en veldig unødvendig kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mannen min gjort noe slikt, så hadde jeg visst at livet hans var ødelagt.... Han elsker ungene over alt på jord. I starten hadde jeg nok rast og hatt problemer med å tilgi... Etterhvert tror jeg at jeg hadde skjønt at jeg måtte ta meg sammen for ikke å ødelegge både hans og de andre barna våre sitt liv :-/

Da er nok du et bedre menneske enn meg...

Tror jeg hadde hatt problemer med det gitt, men veldig vanskelig situasjon å tenke seg inn i. Egentlig helt umulig.

Tragisk for alle er det uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Da er nok du et bedre menneske enn meg...

Tror jeg hadde hatt problemer med det gitt, men veldig vanskelig situasjon å tenke seg inn i. Egentlig helt umulig.

Tragisk for alle er det uansett...

Ja, det er ikke lett å sette seg inn i en slik situasjon....

Jeg er nok i overkant empatisk av meg til tider, så jeg har lett for å synes synd på de aller fleste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke lett å sette seg inn i en slik situasjon....

Jeg er nok i overkant empatisk av meg til tider, så jeg har lett for å synes synd på de aller fleste ;)

Jeg synes ufattelig synd på faren som må leve med dette resten av sitt liv. Jeg vet ikke om jeg hadde hatt noe videre liv hvis det hadde skjedd meg.

Nå har jeg heldigvis så store unger at de ville sagt ifra selv hvis jeg hadde glemt de :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!! Jeg har da vært i jobb i mange år, vært deprimert også faktisk... Det var en veldig unødvendig kommentar!

For de fleste er dette helt uforståelig at kan skje, men nå vet jo ikke vi noen ting om denne mannen og hva som er årsaken til at han glemte noe sånt. En ting som garantert er sikkert, er at denne mannen mest sannsynlig har blitt ødelagt for resten av livet etter denne episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...