Gå til innhold

Pappaen glemte ettåringen i bilen

Gjest prust

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Hallo!! Jeg har da vært i jobb i mange år, vært deprimert også faktisk... Det var en veldig unødvendig kommentar!

Hårsår....:(

Det var en unødvendig kommentar fra deg òg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Jeg synes ufattelig synd på faren som må leve med dette resten av sitt liv. Jeg vet ikke om jeg hadde hatt noe videre liv hvis det hadde skjedd meg.

Nå har jeg heldigvis så store unger at de ville sagt ifra selv hvis jeg hadde glemt de :-)))

Enig... Må være noe av det verste som kan skje en forelder :-(

Godt å ha store barn, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å glemme barnet sitt jeg da...

''Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å glemme barnet sitt jeg da...

''

Ikke? Som nevnt i annen tråd om samme emne(?) har jeg gjort det selv et par ganger. Har dog kommet på det lenge før jeg kom frem til jobben. Har skvettet litt når jeg hører "hvor skal vi?" fra baksetet :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

Ikke? Som nevnt i annen tråd om samme emne(?) har jeg gjort det selv et par ganger. Har dog kommet på det lenge før jeg kom frem til jobben. Har skvettet litt når jeg hører "hvor skal vi?" fra baksetet :).

Hvis jeg var så glemsk hadde jeg skrevet melding til meg selv på mobilen: "Husk barnet bak i bilen."

Har aldri glemt ungene mine, men skal ikke si jeg er feilfri. Kanskje kunne det ha skjedd meg også? Har venner som jeg vet sånn plutselig har kommet på at de har barnet bak i bilen ja. Litt skremmende egentlig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hvis jeg var så glemsk hadde jeg skrevet melding til meg selv på mobilen: "Husk barnet bak i bilen."

Har aldri glemt ungene mine, men skal ikke si jeg er feilfri. Kanskje kunne det ha skjedd meg også? Har venner som jeg vet sånn plutselig har kommet på at de har barnet bak i bilen ja. Litt skremmende egentlig!!!!

Det er jo snakk om å glemme barnet et par minutter gjerne fordi du intenst tenker på noe annet, f.eks. ting du må forberede til jobb. Ubevisst vet du at barnet er trygt der det sitter, du ville jo ikke glemt det om du aktivt passet på det f.eks. på stranden.

Kan ikke forstå det er så rart. Men så er jeg også litt distré.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo snakk om å glemme barnet et par minutter gjerne fordi du intenst tenker på noe annet, f.eks. ting du må forberede til jobb. Ubevisst vet du at barnet er trygt der det sitter, du ville jo ikke glemt det om du aktivt passet på det f.eks. på stranden.

Kan ikke forstå det er så rart. Men så er jeg også litt distré.

Stor forskjell på et par minutter og en time ja :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor forskjell på et par minutter og en time ja :).

Men, det kommer jo veldig an på hva som foregår i den timen! Noen har en stressende jobb og har kanskje folk på telefonen hele tiden, eller rett i et møte.

Jeg har ingen problemer med å forstå at dette KAN skje, om man er ekstra, ekstra uheldig. F.eks. at barnet sovner, slik at man ikke hører det. Og at man har en stressende jobb hvor mange krever mye av deg.

Har du, navy, en slik jobb som sluker deg fullstendig i det øyeblikk du kommer inn om morgenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en forferdelig tragedie.

Mine tanker går til alle i den rammede familien. Stakkars alle sammen, her blir det mange ødelagte liv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

Nei, jeg har aldri opplevd å glemme barnet mitt (men sier ikke at jeg dermed aldri vil komme til å gjøre det), men siden jeg foreløpig ikke har noen personlig erfaring med det, kan jeg ikke skjønne hvordan det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårsår....:(

Det var en unødvendig kommentar fra deg òg.

Hårsår synes jeg ikke, jeg bare presiserte at jeg faktisk har vært i jobb, siden det tydeligvis skulle være årsaken til at jeg ikke forsto det...

Men jeg skjønner ikke helt hva som skulle være en unødvendig kommentar fra meg? At jeg ikke forsto det? Det er jo bare sannheten....jeg gjør ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det verste med denne tiden på året, hvert år er det barn og dyr som overlates til seg selv i biler i stekende sol.

Jeg blir helt dårlig.

*kvalm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det kommer jo veldig an på hva som foregår i den timen! Noen har en stressende jobb og har kanskje folk på telefonen hele tiden, eller rett i et møte.

Jeg har ingen problemer med å forstå at dette KAN skje, om man er ekstra, ekstra uheldig. F.eks. at barnet sovner, slik at man ikke hører det. Og at man har en stressende jobb hvor mange krever mye av deg.

Har du, navy, en slik jobb som sluker deg fullstendig i det øyeblikk du kommer inn om morgenen?

Yes, faktisk så hadde jeg tre jobber samtidig da mine tre barn var små. Jeg hadde en veldig stressende jobb, hadde aldri fri. Plutselig en dag "smalt" det, og siden har ikke navy vært i varig jobb. Men forsøker jo så godt jeg kan å prøve ut ditt og datt.

Bare det at jeg tåler så dårlig stress nå..:(. Mennesker er ulik så skjønner at dette kan skje i meget sjeldne tilfeller ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grusomt! Faren har nå så vidt jeg har forstått blitt siktet for uaktsomt drap. Jeg tror allerede har har fått straffa si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To forskjellige barnehager?

Ja, det var to forskjellige steder de skulle leveres. Datteren skulle vært hos dagmamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å glemme barnet sitt jeg da...

Selv har jeg ikke glemt noen av mine barn, men jeg vet om flere som har gjort det. Heldigvis uten at det ble et så grusomt utfall som i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ja, det var to forskjellige steder de skulle leveres. Datteren skulle vært hos dagmamma.

Litt mer logisk da, ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...