Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

32

• Bookworm

14

• Mrs D

12

• ShitDiddelyDo

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gosj! Det er tydeligvis bare meldt av et amerikansk nettsted foreløpig, men kan jo være fakta.

Trist isåfall!

Skrevet

Gosj! Det er tydeligvis bare meldt av et amerikansk nettsted foreløpig, men kan jo være fakta.

Trist isåfall!

Uff ja. Det var trist. Man begynner å innse at man begynner å bli gammel, når popidoler fra ungdomstiden går bort.

Skrevet

Uff ja. Det var trist. Man begynner å innse at man begynner å bli gammel, når popidoler fra ungdomstiden går bort.

Nja, han ble jo ikke mer enn 50 år da, så det trenger ikke å si så mye om alderen.

Skrevet

Nja, han ble jo ikke mer enn 50 år da, så det trenger ikke å si så mye om alderen.

Det sier jo at man begynner å nærme seg alder for mulige hjerteattak.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg tror på det enda, men det kan jo være sant..

hidi, the scorpion
Skrevet

Og alle barna gleder seg...

Den var kvalm:((

Skrevet

Jeg sørger ikke så mye over det. Mye tristere at noe i min nærhet dør :-(. Hvorfor er det så mye værre at noen kjentiser dør da, enn noen andre? Urettferdig er det!!!!! Tenk ¨på alle de magre barna i Afrika som aldri har fått lov til å "komme fram".

Skrevet

Den var kvalm:((

En gubbe som deler seng med smågutter er kvalmere.

Skrevet

For meg er det tristere å lese at Farrah Fawsett er død enn at Michael Jackson er det. Men det er klart, en litt trist måte å få rett på ettersom jeg hele tida har sagt at de konsertene i London aldri kom til å bli noe av.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

For meg er det tristere å lese at Farrah Fawsett er død enn at Michael Jackson er det. Men det er klart, en litt trist måte å få rett på ettersom jeg hele tida har sagt at de konsertene i London aldri kom til å bli noe av.

Jeg klarer ikke å sørge over noe av dette, men tragedien i Danmark sørger jeg over.

Skrevet

Jeg klarer ikke å sørge over noe av dette, men tragedien i Danmark sørger jeg over.

Ja, den syns jeg også var usigelig trist. :-(

hidi, the scorpion
Skrevet

En gubbe som deler seng med smågutter er kvalmere.

Hadde et av mine barn blitt misbrukt, så hadde jeg _ALDRI_ inngått forlik, men gått for domfellelse....!

Gjest sørger ikke
Skrevet

, og verden har blitt tryggere for små gutter.

Gjest michael-fan
Skrevet

Syns dette var trist ..... en mann med mye bra musikk.

Gjest bikku
Skrevet

Det ante meg at han aldri kom til å gjennomføre den turneen, men at han skulle dø var nå litt uventa. Men ikke så veldig.

Mye rart har mannen gjort, og han har neppe hatt det så godt med seg selv. Men han har i hvert fall laga mye bra musikk, og satt sitt musikalske preg på ungdommen min.

Gjest annonymia
Skrevet

Jeg gråter ikke...

Gjest annonymia
Skrevet

Femti år er mye sett i verdenssammenheng :///

Skrevet

Helt sikkert veldig trist for familien og de som kjente ham, men jeg klarer ikke helt å engasjere meg. Ikke så rart at kroppen sa stopp, han var vel temmelig skakkkjørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...