Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

For meg er det tristere å lese at Farrah Fawsett er død enn at Michael Jackson er det. Men det er klart, en litt trist måte å få rett på ettersom jeg hele tida har sagt at de konsertene i London aldri kom til å bli noe av.

''For meg er det tristere å lese at Farrah Fawsett er død enn at Michael Jackson er det.''

Virkelig? Nå kjenner jeg ingen av dem personlig, men Michael Jackson har betydd langt mer for meg - musikken hans er jo udødelig (og jeg har utrolig mange minner fra den)!

• Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

32

• Bookworm

14

• Mrs D

12

• ShitDiddelyDo

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde et av mine barn blitt misbrukt, så hadde jeg _ALDRI_ inngått forlik, men gått for domfellelse....!

Hedde nick jr blitt misbrukt, så ville jeg ha kappet balla av vedkommende.

Dersom advokaten din sa at du har bare 10% sjanse til å vinne, og du ble tilbudt 50 mill for et forlik?

hidi, the scorpion
Skrevet

Dersom advokaten din sa at du har bare 10% sjanse til å vinne, og du ble tilbudt 50 mill for et forlik?

Aldri!

Penger vil aldri kunne kjøpe meg tilbake mitt barns sjelefred.

Skrevet

Aldri!

Penger vil aldri kunne kjøpe meg tilbake mitt barns sjelefred.

Å tape saken er faktisk verre.

Uansett, noen tårer fra nick kommer ikke på tale.

Skrevet

Musikken hans er udødelig. Som person må han da toppe idiotlista? I don't care.

Skrevet

Micheal Jackson var en av de største, om ikke den aller største, og det er en tragedie at han døde såpass ung.

RIP Micael Jackson.

Skrevet

Veldig trist!

Personer som ham, er det ikke mange av!

Og som pop idol har han vært en stor del av ungdomstiden for meg og mine jevnaldrende.

Jeg synes alltid det er trist når noen går bort så altfor tidlig..

Gjest annlovinda
Skrevet

Så klart veldig trist for hans familie og venner. Men denne saken berører ikke meg på noen måte.

Skrevet

Helt sikkert veldig trist for familien og de som kjente ham, men jeg klarer ikke helt å engasjere meg. Ikke så rart at kroppen sa stopp, han var vel temmelig skakkkjørt.

''Ikke så rart at kroppen sa stopp, han var vel temmelig skakkkjørt.''

Nemlig - ser at mange er så sjokkerte over dette uventede dødsfallet, men ærlig talt - dette måtte skje før eller senere med den historien han har.

Skrevet

, og verden har blitt tryggere for små gutter.

Det har du nok veldig rett i...

Skrevet

Den var kvalm:((

Det er jo tross alt litt sannhet i det da...

Skrevet

Jeg gråter ikke...

Gråter gjør ikke jeg heller, men det er likevel en stor sak at denne mannen dør, med tanke på hans posisjon i musikkhistorien.

Skrevet

Gråter gjør ikke jeg heller, men det er likevel en stor sak at denne mannen dør, med tanke på hans posisjon i musikkhistorien.

Helt enig med deg. Det virker utrolig arrogant å vise så lite respekt for en så stor artists bortgang.

Hvordan han var som privatperson burde også få ligge i slike sammenhenger. Akkurat som alle andre - så bør Micheal Jackson få hvile i fred.

Skrevet

''For meg er det tristere å lese at Farrah Fawsett er død enn at Michael Jackson er det.''

Virkelig? Nå kjenner jeg ingen av dem personlig, men Michael Jackson har betydd langt mer for meg - musikken hans er jo udødelig (og jeg har utrolig mange minner fra den)!

Musikken til Michael Jackson var sterkt oppskrytt, ikke mye der som i mine ører hørtes bra ut. man kan si hva man vil om Christer Falck og hans rett på sak uttalelser, men denne gangen tror jeg mannen hadde rett.

Gjest Tristann
Skrevet

Helt enig med deg. Det virker utrolig arrogant å vise så lite respekt for en så stor artists bortgang.

Hvordan han var som privatperson burde også få ligge i slike sammenhenger. Akkurat som alle andre - så bør Micheal Jackson få hvile i fred.

Yo homie Mick, may you and Eric The Nag The Cat Naggum rest in a cool peace!!!

Skrevet

''Hedde nick jr blitt misbrukt, så ville jeg ha kappet balla av vedkommende.''

Man skal selvsagt ikke komme med usmaklig spøk når noen er død, men man kan jo spørre seg selv angående stemmen til Michael Jackson, da... :-D

Gjest Elextra
Skrevet

Musikken til Michael Jackson var sterkt oppskrytt, ikke mye der som i mine ører hørtes bra ut. man kan si hva man vil om Christer Falck og hans rett på sak uttalelser, men denne gangen tror jeg mannen hadde rett.

''Musikken til Michael Jackson var sterkt oppskrytt''

Helt uenig! Beat it, Thriller med flere er noe av den aller beste pop'en som er laget.

Men smak og behag.. osv. *S*

Skrevet

, og verden har blitt tryggere for små gutter.

Såvidt jeg vet, så ble disse påstandene aldri bevist, og han ble også frikjent på alle punkter i retten.

Man skal heller ikke se bort ifra at en såpass profilert person som Michael Jakson er ganske utsatt for både ryktespredere, utpressere og skandalepressen.

Da skal det ikke mye til før en fjær blir til 5 høns.

Derfor stiller jeg meg heller kritisk til de beskyldningene han ble utsatt for.

Skrevet

''Musikken til Michael Jackson var sterkt oppskrytt''

Helt uenig! Beat it, Thriller med flere er noe av den aller beste pop'en som er laget.

Men smak og behag.. osv. *S*

Klart smaken er ulik, musikken hans var rett og slett plagsom. Har ikke likt noe den mannen ga ut etter "Off the Wall" som faktisk hadde et par bra spor.

Syns Christer Falck oppsummerer det bra, jeg:

''Men som den musikknerden Falck er, har han alle Jackson-platene og kan alle sangene, men har ikke kunnet sette pris på Jacksons musikk etter 1987. Da kom plata «Bad» ut, etter knallsuksessene «Off the Wall» og «Thriller». Men grunnen til Falcks beundring for Jacksons tidligste diskografi, er ikke sangeren selv.

- Det var jo Quincy Jones-produksjonen som førte til den banebrytende popmusikken, ikke Michael Jackson selv. Alle platene etter Quincy Jones-tiden er mildt sagt jævlige.''

http://www.kjendis.no/2009/06/26/kjendis/musikk/michael_jackson/dod/6912684/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...