Gå til innhold

Noen som kan anbefale en bra støvsuger

Anbefalte innlegg

Gjest Dessverre maks 1500,-
Skrevet

Jeg er på jakt etter en bra men rimelig støvsuger.

candyqueen_83
Skrevet

Skulle til å anbefale den som vi kjøpte i forrige uke, men den var litt dyrere. Men jeg tror de fleste støvsugerne til Miele er veldig bra. Vi er hvertfall fornøyd med vår :o)

Skrevet

Jeg har en liten Siemens Dino til rundt 1500,- og den er mange ganger bedre enn min kjæres Miele i alle fall. Skal aldri ha Miele støvsuger.

Skrevet

Skulle til å anbefale den som vi kjøpte i forrige uke, men den var litt dyrere. Men jeg tror de fleste støvsugerne til Miele er veldig bra. Vi er hvertfall fornøyd med vår :o)

Jeg hater Miele-støvsugeren til min kjære. Den er rett og slett helt elendig. Jeg har en Siemens som sikkert kostet bare halvparten og den er mye bedre.

Gjest Elextra
Skrevet

Fikk anbefalt en Elecrolux som vi for et par år siden (husker ikke nærmere betegnelse). Den kostet ikke mer enn prisen du nevner, og vi har vært fornøyd.

Skrevet

For ca 1500,- får du en bra Elektrolux. Sjekk www.elkjop.no

candyqueen_83
Skrevet

Jeg hater Miele-støvsugeren til min kjære. Den er rett og slett helt elendig. Jeg har en Siemens som sikkert kostet bare halvparten og den er mye bedre.

Vi er hvertfall fornøyd med vår :o)

Gjest That's my machine
Skrevet

Nilfisk Power Allergy P40. Koster 1500 - 2000, husker ikke helt. Men verdt hver krone!

Gjest Dessverre maks 1500,-
Skrevet

Nilfisk Power Allergy P40. Koster 1500 - 2000, husker ikke helt. Men verdt hver krone!

Tror den koster kr 2300,-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...