Gå til innhold

Har ødelagt ny pc..går det på innboforsikring?

Anbefalte innlegg

Gjest litt klønete..
Skrevet

Jeg kjøpte ny laptop for bare 4 mnd siden. Så klarte jeg å sette meg på den så skjermen ble ødelagt.. er litt distre ja!

Jeg har ikke råd til ny pc..men har innboforsikring.. dette går kanskje ikke under det?

Må nå bare spørre, i tilfelle...

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, ikke så lenge du ha forårsaket skaden selv.

Gjest dumt å ikke ha det
Skrevet

Kjøpte du ikke forsikring da du kjøpte den da?

Skrevet

Innboforsikring gjelder vel stort sett bare ved tyveri, brann eller oversvømmelser osv... Ikke hvis du forårsaker skaden selv ved å sette deg på laptop'en:-)

Skrevet

Noen innboforsikringer har toppsikring som man betaler ekstra for, som dekker ting man kløner til selv.

Skrevet

Vanlig innbo dekker vel hovedsakelig mere omfattende tap / skader som f.eks ved brann, tyveri eller vannskader.

Men noen forsikringsselskaper tilbyr en egen "uflaks-forsikring" som dekker for slike tilfeller.

Den er ment å dekke skader / tap på enkelt-gjenstander, selvom man direkte eller indirekte forårsaker skaden selv.

Hvis du ikke har en slik forsikring, så tviler jeg på at den dekkes av innbo. Derimot kan det hende at du fikk med forsikring da du kjøpte lap-topen?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...