Gå til innhold

Erik Naggum er død

Anbefalte innlegg

Gjest fuchur
Skrevet

Det er vel mye å håpe at det er noen igjen her inne som vet hvem han var.... Men det er trist uansett, han ble bare 44. RIP som det heter på utenlandsk.

«If this is not what you expected, please alter your expectations.»

- Erik Naggum

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

19

• trampetroll

10

• candyqueen_83

4

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest bikku
Skrevet

Joda, mener han var en særdeles aktiv nett-debattant. Vet du om han har satt sitt preg her inne også?

Uansett trist når folk dør så tidlig.

Skrevet

Jo, jeg vet godt hvem Erik Naggum var, og leste hans innlegg på Usenet med skrekkblandet fryd:-) Jeg hadde til og med gleden av å diskutere med han selv en gang.

http://www.dagbladet.no/kultur/1999/01/09/152790.html

Dette var visst det eneste intervjuet media noen gang klarte å få med han, som den svært sky og hyggelige (!) privatpersonen han var:

Forferelig trist at han er død. RIP, Erik Naggum.

Gjest trist uansett
Skrevet

Hvor mye dødsfall det var no da: Michael Jackson og Farrah Fawcett også.

Skrevet

Var det han med katten med det merkelige navnet??? Trist.

Skrevet

Hvor mye dødsfall det var no da: Michael Jackson og Farrah Fawcett også.

Ja, fy faen, jeg så i lokalavisa i dag, og der var det flere andre som var døde også!

Skrekkelig!

Gjest trist uansett
Skrevet

Ja, fy faen, jeg så i lokalavisa i dag, og der var det flere andre som var døde også!

Skrekkelig!

Håper bare ikke at Kjekkasen fra Dirty dancing dør nå også. Det kan bli litt for mye

Gjest jajajaja33
Skrevet

Håper bare ikke at Kjekkasen fra Dirty dancing dør nå også. Det kan bli litt for mye

Helt enig, eller David Hasselhoff, da gidder ikke jeg å dra på sommerferie i år.

Gjest fuchur
Skrevet

Xyzzy

Skrevet

Ja, det var det. Katten het Xyzzy. Og her er et typisk Erik Naggum-sitat i den sammenhengen på spørsmål om hvordan navnet uttales:

''Akkurat slik det staves, forutsatt at man fikser stemte s'er og vet hvordan en initial X egentlig skal uttales.

"Sissi"/"sissy" er helt og fullstendig feil. Hun er veldig snill, men klorer folk som kaller henne slike nedverdigende ting.''

:-))

Gjest jajajajaja22
Skrevet

Ja, det var det. Katten het Xyzzy. Og her er et typisk Erik Naggum-sitat i den sammenhengen på spørsmål om hvordan navnet uttales:

''Akkurat slik det staves, forutsatt at man fikser stemte s'er og vet hvordan en initial X egentlig skal uttales.

"Sissi"/"sissy" er helt og fullstendig feil. Hun er veldig snill, men klorer folk som kaller henne slike nedverdigende ting.''

Gæærn gutt den godeste Naggers!

Rest in peace Homie My Man the Nags The Cat!

Skrevet

Når jeg hører det navnet tenker jeg automatisk Usenet. Er det den Erik Naggum?

Gjest jajajaja44
Skrevet

Det er 'vår' mann, Erik The Nag The Cat Naggum, som vi alle kalte han.

Yo Homie The Nag, RIP!

Skrevet

Det er 'vår' mann, Erik The Nag The Cat Naggum, som vi alle kalte han.

Yo Homie The Nag, RIP!

Trist! :-(

Skrevet

Ja, det er han, ja.

Gjest JAJAJAJAJA33
Skrevet

Trist! :-(

Helt enig, my manm my soulmate, my homie!

THE NAG HAS LEFT THE BUILDING, THE CAT TOO

Skrevet

Husker ham godt fra news-tiden, er det noen som er på news lenger i det hele tatt?

Skrevet

Husker ham godt fra news-tiden, er det noen som er på news lenger i det hele tatt?

Jeg er innom der en gang i blant, og det er ikke som det var, nei. Jeg er helt sjokkert over alle de usympatiske krangefantene som holder på der inne nå. Spesielt på no.alt. frustrasjoner. Jøje meg...sier jeg:-(

Gjest trist uansett
Skrevet

Helt enig, eller David Hasselhoff, da gidder ikke jeg å dra på sommerferie i år.

He he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...