Gå til innhold

Erik Naggum er død

Anbefalte innlegg

trampetroll
Skrevet

Du sier noe der:-) Nei, der inne var det jo ikke lov til å være anonym. Fullt navn, ellers ble man kalt en "anonym pudding" :-)

Tror forøvrig jeg var der mest en stund _før_ din tid ettersom du skriver "for 5-10 år siden" men vi kan jo sikkert ha vært borti hverandre likevel :)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

19

• trampetroll

10

• candyqueen_83

4

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Aner ikke hva newsleser er engang jeg.

Det vil jeg anta er serveren som nyhetsgruppene finnes på. Min heter gjennom Telenor "news.online.no".

Skrevet

Tror forøvrig jeg var der mest en stund _før_ din tid ettersom du skriver "for 5-10 år siden" men vi kan jo sikkert ha vært borti hverandre likevel :)

Skal vi se....Jeg var veldig ivrig på news fra 1998 og noen år framover - og det er jammen 11 år siden:-) Så du skal ikke se bort fra at vi har vært borti hverandre. Nå skal det sies at jeg lurket mer enn jeg skrev. Og de forsøkene jeg har gjort på å skrive der inne de siste par årene har ikke gitt mersmak:-( Jeg tror news har blitt et samlingssted for psykopater etter hvert :-)

trampetroll
Skrevet

Skal vi se....Jeg var veldig ivrig på news fra 1998 og noen år framover - og det er jammen 11 år siden:-) Så du skal ikke se bort fra at vi har vært borti hverandre. Nå skal det sies at jeg lurket mer enn jeg skrev. Og de forsøkene jeg har gjort på å skrive der inne de siste par årene har ikke gitt mersmak:-( Jeg tror news har blitt et samlingssted for psykopater etter hvert :-)

Jeg begynte å lurke i 95 og var veldig aktiv rundt 97, (og kanskje inn i 98). Og så har jeg vært ganske så sporadisk siden. Nå er jeg bare innom og leser iblant. Tidligere måtte man jo inn jevnlig gjennom hele dagen for å hold seg oppdatert, men nå postes det jo så lite at det holder med en gang i mnd omtrent og man kan likevel lese det meste.

Skrevet

Jeg begynte å lurke i 95 og var veldig aktiv rundt 97, (og kanskje inn i 98). Og så har jeg vært ganske så sporadisk siden. Nå er jeg bare innom og leser iblant. Tidligere måtte man jo inn jevnlig gjennom hele dagen for å hold seg oppdatert, men nå postes det jo så lite at det holder med en gang i mnd omtrent og man kan likevel lese det meste.

Ja, det var vel det jeg mente med at det ikke lenger er som det var der inne. Det er bare få brukere nå i forhold til i glansdagene. Noen grupper er fortsatt ganske aktive, som f.eks. no.fritid.bolig - og der er det forholdsvis hyggelige mennesker også:-) "Frust" er jo bare en skygge av hva det engang var.

News har jo vært truet med nedleggelse, men de ivrigste tilhengerne har klart å stoppe det så langt:-)

trampetroll
Skrevet

Det er 'vår' mann, Erik The Nag The Cat Naggum, som vi alle kalte han.

Yo Homie The Nag, RIP!

''Erik The Nag The Cat Naggum, som vi alle kalte han.''

Ehhh, gjorde vi?

Skrevet

Vi har fra Get vi.. Så da går det ikke da? Hadde vært moro å sjekke ut no.alt.hunder igjen :o)

Får håpe du får det til:-) Og at no.alt.hunder ikke har blitt like dødt som no.alt.katter. For der skjer det absolutt ingenting lenger:-(

Gjest dejavu eller noe sånt
Skrevet

Jeg husker den gjengen ja:-) De ble vel kalt firerbanden, med en pykolog i spissen. Etter at psykologen ble syk, så roet det seg ned, og det begynner jo å bli noen år siden nå.

Jeg har vært der inne i forbindelse med at jeg kan spørre om ting jeg lurer på. Det er veldig mye kunnskap å hente der inne på forskjellige fagområder. Nå i det siste så har jeg vært innom nettopp for å lese hva som skrives om Erik Naggum. Det er ikke bråk på den måten det var før, men 5-10 faste brukere som elsker å sitte å fornærme hverandre på det groveste, og krangle om hvem som sa hva. Helt utrolig å sitte og lese hva voksne menn kan få seg til å skrive til hverandre. Før i tiden så var news ispedd en del artige og hyggelige brukere, men disse har nok forsvunnet med årene.

Erik Naggum var i en klasse for seg, hadde sine egne meninger og lot seg aldri friste til å være med i grupper som hetset andre brukere. Jeg måtte bare beundre den mannen, og jeg ble derfor trist da jeg så at han var funnet død i sitt hjem den 20.6.

''Etter at psykologen ble syk, så roet det seg ned, og det begynner jo å bli noen år siden nå.''

Det spesielle med denne fyren er at han hadde konflikter som sin spesialinteresse! Helt utrolig.

''Det er ikke bråk på den måten det var før, men 5-10 faste brukere som elsker å sitte å fornærme hverandre på det groveste, og krangle om hvem som sa hva. Helt utrolig å sitte og lese hva voksne menn kan få seg til å skrive til hverandre.''

Utrolige folk, sannsynligvis psykiatriske tilfeller, de eide ikke hemninger. Så var der også en merkelig fyr fra Kirkenes som hadde fått psykologer og psykiatere fullstendig i vrangstrupen. Han hadde sannsynligvis vært gjennom en tvangsinnlegelse. Man han manglet den superaggressiviteten til de grove folkene.

''Det er veldig mye kunnskap å hente der inne på forskjellige fagområder. ''

Akkurat. Gjetter på at de forumene er Norges sterkeste på sine områder.

Skrevet

''Etter at psykologen ble syk, så roet det seg ned, og det begynner jo å bli noen år siden nå.''

Det spesielle med denne fyren er at han hadde konflikter som sin spesialinteresse! Helt utrolig.

''Det er ikke bråk på den måten det var før, men 5-10 faste brukere som elsker å sitte å fornærme hverandre på det groveste, og krangle om hvem som sa hva. Helt utrolig å sitte og lese hva voksne menn kan få seg til å skrive til hverandre.''

Utrolige folk, sannsynligvis psykiatriske tilfeller, de eide ikke hemninger. Så var der også en merkelig fyr fra Kirkenes som hadde fått psykologer og psykiatere fullstendig i vrangstrupen. Han hadde sannsynligvis vært gjennom en tvangsinnlegelse. Man han manglet den superaggressiviteten til de grove folkene.

''Det er veldig mye kunnskap å hente der inne på forskjellige fagområder. ''

Akkurat. Gjetter på at de forumene er Norges sterkeste på sine områder.

''Det spesielle med denne fyren er at han hadde konflikter som sin spesialinteresse! Helt utrolig.''

He..he...Ja, han var ikke helt god:-) Vi husker vel alle Juklerød-saken. Da var han temmelig vill og gal:-)

''Utrolige folk, sannsynligvis psykiatriske tilfeller, de eide ikke hemninger. Så var der også en merkelig fyr fra Kirkenes som hadde fått psykologer og psykiatere fullstendig i vrangstrupen. Han hadde sannsynligvis vært gjennom en tvangsinnlegelse. Man han manglet den superaggressiviteten til de grove folkene.''

Han, ja...stakkar....Han skriver fortsatt der inne innimellom, har jeg sett, men lever nok stort sett i sin egen form for virkelighet. Han er jo fredelig, men terper på det samme om og om igjen.

''Akkurat. Gjetter på at de forumene er Norges sterkeste på sine områder.''

Ja, det er helt utrolig for et kunnskapsnivå det er der inne, og hvilke ressurspersoner som finnes der. Jeg fikk til og med svar fra John Christian Elden på no.fag.jus en gang. Helt gratis:-)

Gjest fuchur
Skrevet

Joda, mener han var en særdeles aktiv nett-debattant. Vet du om han har satt sitt preg her inne også?

Uansett trist når folk dør så tidlig.

Han satte neppe sin digitale fot på DOL nei, anonymt og greier jo..! ;-)

Skrevet

Han satte neppe sin digitale fot på DOL nei, anonymt og greier jo..! ;-)

Tviler jeg også på:-) Han hadde nok dessuten blitt frosset ut ganske fort, dessverre:-) For det var jo ikke like vakkert alt han skrev....Og spesielt var han jo opptatt av folk som sprer feilinformasjon - som han til og med mente burde være straffbart. For ikke å snakke om hvordan han hatet flokkementaliteten. "Jeg mener det jeg gjør- fordi alle andre mener det"- var ingenting for han.

Gjest fuchur
Skrevet

Tviler jeg også på:-) Han hadde nok dessuten blitt frosset ut ganske fort, dessverre:-) For det var jo ikke like vakkert alt han skrev....Og spesielt var han jo opptatt av folk som sprer feilinformasjon - som han til og med mente burde være straffbart. For ikke å snakke om hvordan han hatet flokkementaliteten. "Jeg mener det jeg gjør- fordi alle andre mener det"- var ingenting for han.

Herd thither, me hither..

Kompromissløs, hissig, velformulert, provoserende. Hadde nok fort blitt utestengt herfra ja :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...