Gå til innhold

Hva husker dere best av Eric The Cat Naggum?

Anbefalte innlegg

Gjest jajajajaja33
Skrevet

Hva forbandt dere med han?

RIP MY MAN

Skrevet

Sylskarpe kommentarer på news og katten Xyzzy. :o)

Gjest bikku
Skrevet

Usenet, ufattelig skarp i replikken.

Dødelig som menneske men udødelig som polemiker.

Skrevet

Totalt uredd, 100% selvsikker og påståelig - noe som var utrolig irriterende for de fleste - og sylskarp! Og ikke minst hans kjærlighet til katten sin:-)

Han så på seg selv som "meg" mot "dem". Jeg ser mange som snakker om å ta en "Naggum" - når de skal skrive skarpe/kritiske kommentarer, men ingen får det til på samme måten som han gjorde. Det blir bare tåpelige etterligninger:-)

candyqueen_83
Skrevet

Aldri hørt om han jeg. Var ikke veldig kjent eller?

Gjest gode minner
Skrevet

Personlig husker jeg ham best som en veldig sympatisk forståelsesfull mann med ulcerøs kolitt. Jeg hadde hatt noen postinger på no.alt.frustrasjoner som førte til at han begynte å maile meg, og da husker jeg så godt at han fortalte om blant annet den sykdommen. Jeg husker forøvrig at jeg først ble veldig overrasket over at han var slik en hyggelig og sympatisk fyr.

Men ellers husker slvfølglig jeg også ham som han en svært intelligent debattant på Usenet, og katta hans :)

Skrevet

Personlig husker jeg ham best som en veldig sympatisk forståelsesfull mann med ulcerøs kolitt. Jeg hadde hatt noen postinger på no.alt.frustrasjoner som førte til at han begynte å maile meg, og da husker jeg så godt at han fortalte om blant annet den sykdommen. Jeg husker forøvrig at jeg først ble veldig overrasket over at han var slik en hyggelig og sympatisk fyr.

Men ellers husker slvfølglig jeg også ham som han en svært intelligent debattant på Usenet, og katta hans :)

Han var visst en svært så hyggelig fyr privat:-) Til manges store overrraskelse:-) Han slet jo med den sykdommen du nevner, i alvorlig grad. Men han hadde også en innleggelse med blødende magesår like før han døde, ifg. de som kjente han på news.

Trist at han er død, i hvert fall:-(

Gjest gode minner
Skrevet

Han var visst en svært så hyggelig fyr privat:-) Til manges store overrraskelse:-) Han slet jo med den sykdommen du nevner, i alvorlig grad. Men han hadde også en innleggelse med blødende magesår like før han døde, ifg. de som kjente han på news.

Trist at han er død, i hvert fall:-(

Ja, jeg vet, men jeg husker ham ikke som en mann med blødende magesår ;-)

Skrevet

Ja, jeg vet, men jeg husker ham ikke som en mann med blødende magesår ;-)

Nei, han var vel egentlig det siste mennesket på jord jeg ville forbinde med noe så verdslig som sykdom:-) Heldige du - som fikk maile med han :-)

Gjest fuchur
Skrevet

Jeg gikk sammen med ham på videregående en gang for leeenge siden. Husker ham som vennlig og hyggelig, og han hadde en fin humor. Han hadde jobb på universitetet allerede da, en smule datanerd kan man vel kalle ham sånn sett.

Så fra usenet, meget skarp i kanten kunne han være. Jeg var ikke så veldig fremme i debattene, så jeg slapp heldigvis å bli flamet av ham ;-)

Så møtte jeg ham et par ganger med katten, han var veldig glad i henne, og fortsatt hyggelig og med sin lune humor.

Jeg syns alltid den kontrasten var spennende, eller litt rar, så vennlig og imøtekommede i real life, og så skarp og kompromissløs på nettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...