Gå til innhold

Say no more...

Gjest Alle varme tanker til barna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jeg blir en smule overrasket over hvor enige vi er om dagen, Colette - med tanke på tidligere diskusjoner;-)

Du sier noe :-) Jeg er ikke så ille når jeg legger godviljen til :-) Men noen ganger så liker jeg å provosere for å få fart i et dødt forum:-) Sorry....-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

15

• Bookworm

5

• Mrs D

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du sier noe :-) Jeg er ikke så ille når jeg legger godviljen til :-) Men noen ganger så liker jeg å provosere for å få fart i et dødt forum:-) Sorry....-)

Hehe, men det er jo da det blir liv her inne - men spesielt vi to er nok veldig sterke personligheter begge to, og da har det en tendens til å smelle;-)

Skrevet

Hehe, jeg kommenterte også overfor colette at vi merkelig nok var enige om en sak i formiddag ;-)

Kanskje colette har spist noe hun ikke tåler?

*erter colette* ;-)

He..he....neon må jo ha oppgaven som oppvigler på dette forumet også :-) Ellers blir det jo bare dødt og kjedelig. Og jeg har tatt oppgaven min på alvor, som dere skjønner:-) Selv om jeg ikke sier noe mer enn det jeg mener, så kan det jeg sier/mener ofte innholde forskjellige nyanser over samme tema. Det kommer ofte an på hvordan det som blir sagt tolkes av den som leser. Og i den sammenheng så har jeg mange skrekkopplevelser her inne:-)

Skrevet

Hehe, men det er jo da det blir liv her inne - men spesielt vi to er nok veldig sterke personligheter begge to, og da har det en tendens til å smelle;-)

Det er mulig:-) Skulle jeg sagt alt jeg mener her inne, så ville det ha blitt månelyst :-) For det bor egentlig en liten Naggum i meg:-) Men jeg vil du skal vite at jeg respekterer deg, bookworm, og det du står for her inne. Og det mener jeg! Uansett hvor uenige vi kan være til tider- tilsynelatende :-)

Gjest togli
Skrevet

He..he....neon må jo ha oppgaven som oppvigler på dette forumet også :-) Ellers blir det jo bare dødt og kjedelig. Og jeg har tatt oppgaven min på alvor, som dere skjønner:-) Selv om jeg ikke sier noe mer enn det jeg mener, så kan det jeg sier/mener ofte innholde forskjellige nyanser over samme tema. Det kommer ofte an på hvordan det som blir sagt tolkes av den som leser. Og i den sammenheng så har jeg mange skrekkopplevelser her inne:-)

Det er ingen som har irritert meg verre enn deg her inne på forumet tror jeg. Det skal du ha ;-)

(det samme gjelder nok også motsatt ;-))

Men selv om du ikke skjønner at jeg alltid har rett, så tror jeg du er ei likandes dame ;-P

Gjest togli
Skrevet

Ja, eller vi?

Det er mulig det var noe muffins (mer enn vanlig, mener jeg) i Haggisen:-)

Jeg har bare drukket Pepsi Max i kveld, så det kan umulig være meg det er noe feil med ;-P

Skrevet

Det er ingen som har irritert meg verre enn deg her inne på forumet tror jeg. Det skal du ha ;-)

(det samme gjelder nok også motsatt ;-))

Men selv om du ikke skjønner at jeg alltid har rett, så tror jeg du er ei likandes dame ;-P

Jeg vet ikke helt om jeg skal tolke denne tilbakemeldingen positivt, eller ikke.....Jeg skjønner at jeg ofte stiller spørsmålstegn ved dine oppfatninger av hva som er galt og ikke, i dagens sanfunn, og at det kan virke provoserende. Du provoserer meg med å alltid mene det som til enhver tid er "fornuftig og tillatt"(les: som alle andre mener) Som om du på en måte ikke tenker selv, men bare tar til deg de oppleste normene for hva som er bra og ikke. "Cafe latte" er en fin farge :-)

Skrevet

Det er mulig:-) Skulle jeg sagt alt jeg mener her inne, så ville det ha blitt månelyst :-) For det bor egentlig en liten Naggum i meg:-) Men jeg vil du skal vite at jeg respekterer deg, bookworm, og det du står for her inne. Og det mener jeg! Uansett hvor uenige vi kan være til tider- tilsynelatende :-)

Tusen takk for det, Colette - det satte jeg veldig stor pris på.

Og følelsen er gjensidig:-)

Skrevet

Tusen takk for det, Colette - det satte jeg veldig stor pris på.

Og følelsen er gjensidig:-)

Takk for det, bookworm:-) Det satte jeg utrolig stor pris på å høre:-) Håper du husker hvor jeg står overfor deg neste gang vi er uenige! Det går i så fall bare på sak og ikke person :-)

Skrevet

Nå skal jeg servere min egen, høyst personlige tolkning av MJ. Jeg klarte aldri å se på han som en mann eller en gutt. Men en blanding av begge deler. Han var et forvirret og selvdestruktivt menneske, som ikke en gang klarte å innfinne seg med at han var svart - og ikke hvit. Jeg klarte aldri å se på han som et seksuelt vesen, og det at han har fått 3 barn er noe jeg kan ha vanskelig for å forstå. Når han da hadde barn rundt seg- om det til og med var i sin egen seng - så tror jeg det var for å omgås barn- som det barnet han selv var mange ganger innerst inne. Han hadde jo knapt noen barndom....

''og det at han har fått 3 barn er noe jeg kan ha vanskelig for å forstå.''

Rent biologisk tror jeg nok ikke MJ hadde mye å gjøre med de barna, han var faren deres rent juridisk.

Skrevet

''og det at han har fått 3 barn er noe jeg kan ha vanskelig for å forstå.''

Rent biologisk tror jeg nok ikke MJ hadde mye å gjøre med de barna, han var faren deres rent juridisk.

Jeg vet ikke hvordan dette hang sammen. Men han fikk jo 2 barn sammen med kvinnen han var gift med etter Lisa Marie Presley(Debbie?) Selv om det går rykter om at barna ikke er hans. Det yngste barnet har ukjent surrogatmor.

Gjest togli
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg skal tolke denne tilbakemeldingen positivt, eller ikke.....Jeg skjønner at jeg ofte stiller spørsmålstegn ved dine oppfatninger av hva som er galt og ikke, i dagens sanfunn, og at det kan virke provoserende. Du provoserer meg med å alltid mene det som til enhver tid er "fornuftig og tillatt"(les: som alle andre mener) Som om du på en måte ikke tenker selv, men bare tar til deg de oppleste normene for hva som er bra og ikke. "Cafe latte" er en fin farge :-)

Velg å tolke den positivt :)

Jeg mener det jeg mener, men det er godt mulig jeg lar meg påvirke av mengden (noe som jo er ganske vanlig). Det er altså ikke slik at jeg mener noe fordi jeg synes jeg bør mene det ;)

Skrevet

Velg å tolke den positivt :)

Jeg mener det jeg mener, men det er godt mulig jeg lar meg påvirke av mengden (noe som jo er ganske vanlig). Det er altså ikke slik at jeg mener noe fordi jeg synes jeg bør mene det ;)

He..he....jeg skjønner godt hva du mener, togli:-) Jeg synes du er en flott debattant her inne, som alltid har velskrevne og kloke innlegg. Jeg synes bare det kan bli litt kjedelig hvis alle er enige til enhver tid. Til daglig er jeg en ganske tålmodig sjel som tier stille om det meste:-) Men jeg er ikke så glad i "smalltalk" verken her inne eller i RL. Så når jeg først sier noe, så er det fordi jeg har noe på hjertet:-)

Gjest togli
Skrevet

He..he....jeg skjønner godt hva du mener, togli:-) Jeg synes du er en flott debattant her inne, som alltid har velskrevne og kloke innlegg. Jeg synes bare det kan bli litt kjedelig hvis alle er enige til enhver tid. Til daglig er jeg en ganske tålmodig sjel som tier stille om det meste:-) Men jeg er ikke så glad i "smalltalk" verken her inne eller i RL. Så når jeg først sier noe, så er det fordi jeg har noe på hjertet:-)

Jeg sier akkurat hva _jeg_ mener om saker - det skal du aldri være i tvil om. Det er allikevel godt at vi alle ikke alltid er enige, for da hadde det blitt kjedelig her, ja ;)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan dette hang sammen. Men han fikk jo 2 barn sammen med kvinnen han var gift med etter Lisa Marie Presley(Debbie?) Selv om det går rykter om at barna ikke er hans. Det yngste barnet har ukjent surrogatmor.

Man skal være temmelig blind for ikke å se at det ikke finnes negroide trekk i noen av de barna!

Skrevet

Man skal være temmelig blind for ikke å se at det ikke finnes negroide trekk i noen av de barna!

Ja, det har du rett i. Og det forsterker vel bare min teori om at MJ var et ikke-seksuelt vesen. Hvis dette var hans eneste måte "å få barn på". Og nettopp derfor så blir beskyldningene om pedofili så hinsides virkelighetsfjerne.

Skrevet

Ja, det har du rett i. Og det forsterker vel bare min teori om at MJ var et ikke-seksuelt vesen. Hvis dette var hans eneste måte "å få barn på". Og nettopp derfor så blir beskyldningene om pedofili så hinsides virkelighetsfjerne.

''Og nettopp derfor så blir beskyldningene om pedofili så hinsides virkelighetsfjerne.''

Jeg greier ikke helt se sammenhengen. Er man pedofil kan man da fungere seksuelt sammen med barn selv om man ikke fungerer seksuelt sammen med voksne?

Gjest meningen min
Skrevet

Å ikke kunne utføre samleie, eller å være impotent, betyr ikke at en ikke kan utføre skadelige overgrep og være pedofil. Absolutt ikke.

Skrevet

''Og nettopp derfor så blir beskyldningene om pedofili så hinsides virkelighetsfjerne.''

Jeg greier ikke helt se sammenhengen. Er man pedofil kan man da fungere seksuelt sammen med barn selv om man ikke fungerer seksuelt sammen med voksne?

Jeg tenkte nok mer på denne delen her:

''Med hälsoknäppen följde en extrem hypokondri där han sade sig försöka undvika varje fysisk beröring från andra människor.''

http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1621673/ensamheten-lyste-alltid-ur-hans-ogon

Jeg tror ikke han hadde nærhet til noen rent fysisk - verken barn eller voksne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...