Gå til innhold

Kjerringforum?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia.
Skrevet

Deltar mannen din/kjæresten din/samboern din på dol eller at et annet forum?

Mannen min mener at det bare er kjerringer som gidder å bruke tid på slikt og hvis det er menn her, så må de være homo;o)

Har fortalt han at det ikke er helt slik da, men det nekter å han å tro meg på:-) Synes foresten er hyggelig at menn deltar i diskusjonen. Dol har blitt mye slappere enn det var før.

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

31

• hidi, the scorpion

2

• hulkert

1

• Bookworm

1

Skrevet

Det var da voldsomt til fordommer fra din mann :-) Hvis menn tok del i litt flere av de aktivitetene som de ser på som kjerringaktige/homsete - så tror jeg at de ville ha hatt et mye bedre liv:-)

Ære være de mennene som deltar her! Hvor mange er det for tiden? 1 - + ukjente nick som muligens er menn? :-) Geir er borte og Mrxx er borte....

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var da voldsomt til fordommer fra din mann :-) Hvis menn tok del i litt flere av de aktivitetene som de ser på som kjerringaktige/homsete - så tror jeg at de ville ha hatt et mye bedre liv:-)

Ære være de mennene som deltar her! Hvor mange er det for tiden? 1 - + ukjente nick som muligens er menn? :-) Geir er borte og Mrxx er borte....

Skjønner godt at menn blir borte, for makan til kjerringforum, skal man lete lenge etter......!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nå er det bare NHD igjen som holder ut med oss:-)

Det er synd at de har litt borte alle sammen. Det er jo ikke temperatur igjen her.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Skjønner godt at menn blir borte, for makan til kjerringforum, skal man lete lenge etter......!

Jeg er litt enig - Skjønner ikke hvorfor jeg sitter her;o)

Skrevet

Hva er det som har vært så "kjerringaktig" her i dag da? Vi har diskutert skolegang, Michael Jacksons bortgang i tillegg til en kjent nettdebattants bortgang. Dette i hovedsak. Det er ikke noe spesielt revulusjonerede å diskutere barn som sulter i verden heller. For hva får vi gjort med det - bortsett fra å si oss enige i at all u-hjelp Norge yter er som den skal være, og sende mat og penger når det blir opplyst om at det er nødvendig? Og det gjør vi jo - mer enn mange andre land.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva er det som har vært så "kjerringaktig" her i dag da? Vi har diskutert skolegang, Michael Jacksons bortgang i tillegg til en kjent nettdebattants bortgang. Dette i hovedsak. Det er ikke noe spesielt revulusjonerede å diskutere barn som sulter i verden heller. For hva får vi gjort med det - bortsett fra å si oss enige i at all u-hjelp Norge yter er som den skal være, og sende mat og penger når det blir opplyst om at det er nødvendig? Og det gjør vi jo - mer enn mange andre land.

Nå tenkte jeg ikke på dagen i dag...

Ellers er det ganske kleint her.

Skrevet

Jeg er litt enig - Skjønner ikke hvorfor jeg sitter her;o)

For å fortelle om de tingene som du er opptatt av, kanskje:-) Slik som den flinke sønnen din:-) Godt å ha et sted å fortelle det til :-) Men han høres jo ut som en skikkelig go'gutt da:-))

Skrevet

Nå er det bare NHD igjen som holder ut med oss:-)

Det er synd at de har litt borte alle sammen. Det er jo ikke temperatur igjen her.

NHD kan jo i hvert fall være et frisk innslag fra manns-siden :-)

Skrevet

Nå tenkte jeg ikke på dagen i dag...

Ellers er det ganske kleint her.

Det er vel få, eller ingen som orker å være glødende engasjert 24/7. De fleste jobber hver dag, har små barn og ektefelle. Dr. online er vel ikke akkurat beregnet som det store, intellektuelle diskusjonsforumet. Men det finnes jo andre fora på Internett:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

For å fortelle om de tingene som du er opptatt av, kanskje:-) Slik som den flinke sønnen din:-) Godt å ha et sted å fortelle det til :-) Men han høres jo ut som en skikkelig go'gutt da:-))

Ja, det ville mannen min helt sikkert betegnet som et skikkelig kjerringinnlegg og det har han jo rett i også ;o)

Skrevet

Ja, det var det...for å være ærlig:-) Men fullt forståelig når man ikke har noen andre å dele gleden med akkurat der og da:-) Vi føler jo alle en trang til å dele gleder og sorger i hverdagen.

Skrevet

Ja, det ville mannen min helt sikkert betegnet som et skikkelig kjerringinnlegg og det har han jo rett i også ;o)

Innlegget over havnet feil. Sorry. Det var til deg:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, min mann har ingen interesse i å delta på forum.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Men det er ikke så mye jobbprat, økonomi og politikk. Det er yndlingstemaene til mannen min ihverfall. Vel, litt politikk er det kanskje innimellom.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, det var det...for å være ærlig:-) Men fullt forståelig når man ikke har noen andre å dele gleden med akkurat der og da:-) Vi føler jo alle en trang til å dele gleder og sorger i hverdagen.

He he :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Som seg hør og bør er mannen min på diverse bil-, data-, sports- og jobbrelaterte fora mens jeg holder meg til kjerringforumet dol.

Skrevet

Men det er ikke så mye jobbprat, økonomi og politikk. Det er yndlingstemaene til mannen min ihverfall. Vel, litt politikk er det kanskje innimellom.

Jeg synes det er mye prat om økonomi her inne jeg. Ikke i samfunnsøkonomisk perspektiv, kanskje. Ei heller makroøkonomisk:-) Men privatøkonimi er jo ofte diskutert. Og ikke minst av typen "hva har jeg krav på når situasjonen min er slik og slik"? :-))

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Mitt inntrykk er at menn holder seg til fagforum, ikke "dille"-forum. Lite fotball-, bil- og dataprat her f.eks.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er på et par andre forum også. Et av dem er veldig mannsdominert, så at forum bare er for kvinner stemmer ikke. (Mannen min er også der, men det var jeg som fikk ham dit.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...