Gå til innhold

Kjerringforum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte legger jeg mer merke til enn andre ;)

Ja, jeg vet:-) Og jeg tilgir deg:-)) Slik er det for oss alle:-)

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

31

• hidi, the scorpion

2

• hulkert

1

• Bookworm

1

Gjest prust
Skrevet

Men han var sikkert glad for tilbakemeldingene herfra da han slet som verst? Eller var det bare du som hadde glede/nytte av det?

Det stemmer! Jeg tenkte faktisk ikke på den tunge perioden i høst da jeg skrev i stad. Vi fikk mye hjelp her da.

Men han skrev ikke selv - vi gjorde det via meg.

Skrevet

Det stemmer! Jeg tenkte faktisk ikke på den tunge perioden i høst da jeg skrev i stad. Vi fikk mye hjelp her da.

Det var den perioden jeg tenkte på. Husker jo at du skrev her inne og var bekymret for hans helsetilstand og angstanfall. Og jeg vil jo anta at han - i hvert fall indirekte - fikk formidlet hjelp fra både Nhd og andre brukere her inne, i en eller annen form:-) Og det er i så fall godt å vite :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, jo....det er klart. Men senest i dag sto det en artikkel i vår lokalvis om at 4 av 10 ikke er i arbeid. Og da er pensjonistene ikke medregnet. Så dette distriktet blir betegnet som "svært bekymringsfullt" fra vår rådmann....4 av 10 - med tillegg av pensjonister - det er veldig mange.

Ja, det for jæv...

Det virker som nordmenn har blitt en gjeng med sytepaver og som du sier er kravmentaliteten stor.

Man kan se det hver gang det er stortingsvalg. Da skrikes det opp om regjeringa som ikke klarte å få til noen ting. Ingenting har blitt bedre i dette landet og bla bla bla. Noen blir aldri fornøyd med noe. De burde skamme seg.

Det er jo derfor også fremskrittspartiet er så populært og så skjønner de ikke det at fremskrittsprtiet vil rasere alt for dem om de får til makt.

Gjest prust
Skrevet

Det var den perioden jeg tenkte på. Husker jo at du skrev her inne og var bekymret for hans helsetilstand og angstanfall. Og jeg vil jo anta at han - i hvert fall indirekte - fikk formidlet hjelp fra både Nhd og andre brukere her inne, i en eller annen form:-) Og det er i så fall godt å vite :-)

Han fikk mye hjelp - både herfra, fra fastlege og forståelse fra arbeidsgiver. Han var helt sykemeldt i ca 3 mnd, og jobbet redusert noen måneder - men nå jobber han fullt.

Litt sitter i ennå, men ikke mer enn at det går fint!

Gjest Pavlova
Skrevet

Ja, det er et kjerringforum. Sånn blir det når damer samles og alle er veldig korrekte og mener de rette tinga. De som sier imot jager dere i flokk til de forsvinner, så da er det gitt at det blir tamt og kjedelig etterhvert.

Skrevet

Jeg har fulgt med, skjønner du:-) Og jeg har skjønt at det går noenlunde bra med han nå. Og ingenting er bedre enn det:-) Da vet dere i hvert fall hva det er hvis dert skulle dukke opp igjen - og at det ikke er noe livstruende. For det hørtes jo skummelt nok ut, slik som du breskrev det til å begynne med.

Gjest prust
Skrevet

Jeg har fulgt med, skjønner du:-) Og jeg har skjønt at det går noenlunde bra med han nå. Og ingenting er bedre enn det:-) Da vet dere i hvert fall hva det er hvis dert skulle dukke opp igjen - og at det ikke er noe livstruende. For det hørtes jo skummelt nok ut, slik som du breskrev det til å begynne med.

Jeg har vært veldig spent nå på våren og sommeren, for det er den mest hektiske tiden for ham på jobb - men det ser ut til at det går bra.

Vi har lært mye om å sette pris på familien og ta pauser og ikek jobbe hele tiden (selv om jeg har hatt en ekstrem hektisk vår - men nå har jeg ferie)...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg vet:-) Og jeg tilgir deg:-)) Slik er det for oss alle:-)

Takker og neier :)

Gjest herminegrang
Skrevet

Ja, det er et kjerringforum. Sånn blir det når damer samles og alle er veldig korrekte og mener de rette tinga. De som sier imot jager dere i flokk til de forsvinner, så da er det gitt at det blir tamt og kjedelig etterhvert.

Kunne ikke sagt det bedre selv. :-)

Skrevet

Jeg har vært veldig spent nå på våren og sommeren, for det er den mest hektiske tiden for ham på jobb - men det ser ut til at det går bra.

Vi har lært mye om å sette pris på familien og ta pauser og ikek jobbe hele tiden (selv om jeg har hatt en ekstrem hektisk vår - men nå har jeg ferie)...

Flott, hvis dere klarer å ta vare på hverandre, og at alt fortsetter å gå greit. Men jeg ville nok forberede meg på at angst kan komme tilbake. Angst er en djevel som det ikke alltid er så enkelt å få tatt innersvingen på - en gang for alle:-(

Gjest prust
Skrevet

Flott, hvis dere klarer å ta vare på hverandre, og at alt fortsetter å gå greit. Men jeg ville nok forberede meg på at angst kan komme tilbake. Angst er en djevel som det ikke alltid er så enkelt å få tatt innersvingen på - en gang for alle:-(

Han har små anfall ofte, men det er mange måneder siden det har vært store anfall - så vi er positive og optimistiske.

Det er i alle fall trygt å vite hva det er (som du sa) - og jeg hjelper ham med å bli overbevist om det, når det kommer.

Skrevet

Min mann har samme oppfatning som din mann:-)

Skrevet

Takker og neier :)

Jeg mener det jeg skriver :-)) Ingenting å takke for :-))

Skrevet

Jeg er både mann og mannemann, men jeg har da brukt en del tid på dol likevel. Tidligere var det flere langtekkelige diskusjoner her. Flere debattanter var involverte, ordvekslingen kunne vare i mange dager - minst! Nå kan diskusjonene knapt nok kalles døgnfluer. Desverre ble vel resultatet av de langtekkelige diskusjonene at man kastet bort store mengder tid (=livet ditt..) på noe så unyttig som at hver og en debattant bare fikk konsolidert sitt utgangspunkt fremfor å utvikle åpne sinn og gjensidig forståelse..

Forøvrig hender det jeg spør på dol når jeg lurer på noe. Det hender også at jeg får fornuftige svar.

Skrevet

Nei - mannen min er ikke på DOL - bortsett fra at jeg av og til har spurt ham til råds når det har vært spørsmål om f.eks. biler eller andre ting jeg vet han kan mye om.

Han bruker internett mye, men ikke slik som jeg gjør - han leter mer opp fagsider og temasider, ikke så mye diskusjonsforum.

Skulle gjerne sett flere menn her på DOL!

''Han bruker internett mye, men ikke slik som jeg gjør - han leter mer opp fagsider og temasider, ikke så mye diskusjonsforum.''

Slik er det for meg også. Nokså lite av min tid går med på ulike fora. Forumer har mest interesse for å finne svar på slik som er vanskelig å finne ut av ellers.

Homsing, sport og biler er ikke blant mine store interesser. Kanskje jeg ikke er som menn flest, men heller langt fra A4-typen med stereotype mannsinteresser. Ikke så interessant på Dol med de mange temaer knyttet til sosiale relasjoner og dagliglivets trivialiteter og småproblemer (mye av dette blir for navlebeskuende og slitsomt), men veldig greit at her ikke er sånne store kverulanter.

Deltar sjeldent også på et annet forum, større enn dette. De aller fleste der er menn.

Skrevet

Tja, hvordan kan han vite det hvis han ikke har vært her?

Dette er jo et medisinsk forum hvor man kan få svar på alt fra utlagt tarm til om vi kan kokvaske kjøkkenkluten og dokluten sammen.

Alt for å fremme god helse!

candyqueen_83
Skrevet

Nei, han er ikke på noe fora. Men han legger igjen en kommentar eller to under avisartikler osv da. De debattene der.

Gjest høstløv
Skrevet

Noen menn er vi da her inne.

Da må du ha et nick, som antyder at du er mann. Slik vi kan se det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...