Gå til innhold

Kjerringforum?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg er både mann og mannemann, men jeg har da brukt en del tid på dol likevel. Tidligere var det flere langtekkelige diskusjoner her. Flere debattanter var involverte, ordvekslingen kunne vare i mange dager - minst! Nå kan diskusjonene knapt nok kalles døgnfluer. Desverre ble vel resultatet av de langtekkelige diskusjonene at man kastet bort store mengder tid (=livet ditt..) på noe så unyttig som at hver og en debattant bare fikk konsolidert sitt utgangspunkt fremfor å utvikle åpne sinn og gjensidig forståelse..

Forøvrig hender det jeg spør på dol når jeg lurer på noe. Det hender også at jeg får fornuftige svar.

Så hyggelig at du som mann og mannemann er her. Vi trenger flere menn her, så fortsett med det:-)

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

31

• hidi, the scorpion

2

• hulkert

1

• Bookworm

1

Skrevet

Så hyggelig at du som mann og mannemann er her. Vi trenger flere menn her, så fortsett med det:-)

Enig med deg i det:-) Vi trenger flere menn her inne :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Psst..se på denne flotte videoen forresten:-) :

http://www.youtube.com/watch?v=u1rJo4t77rA&feature=channel_page

Jeg har bare et ord. NYDELIG! Gutten er virkelig skjønn på alle mulige måter. Jeg skal spørre om han ikke vil gifte seg med dattera mi;o) Det ville blitt et bra par. Hun på piano og han på fiolin;o)

Jeg bør kanskje høre med dattera mi først om det er greit da;o)

Skrevet

Jeg har bare et ord. NYDELIG! Gutten er virkelig skjønn på alle mulige måter. Jeg skal spørre om han ikke vil gifte seg med dattera mi;o) Det ville blitt et bra par. Hun på piano og han på fiolin;o)

Jeg bør kanskje høre med dattera mi først om det er greit da;o)

Ja, han er så skjønn...at det knapt finnes ord for det :-) Hvis du får napp overfor datteren din - så vær så snill å be meg i bryllupet deres. Jeg holder til og med en tale - selv om jeg aldri har gjort det før- hvis det er det som er nødvendig :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, han er så skjønn...at det knapt finnes ord for det :-) Hvis du får napp overfor datteren din - så vær så snill å be meg i bryllupet deres. Jeg holder til og med en tale - selv om jeg aldri har gjort det før- hvis det er det som er nødvendig :-)

Ja, jeg lover. Jeg gleder meg allerede;o)

Skrevet

Ja, jeg lover. Jeg gleder meg allerede;o)

Det gjør jeg også :-) Hva synes du om denne litt råere versjonen av Alexander da:

:-))

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det gjør jeg også :-) Hva synes du om denne litt råere versjonen av Alexander da:

:-))

Kanskje litt bråkete, men det viser bare at han mestrer alle sjangre. Han er god uansett. Han kan synge Mikkel Rev for min. Jeg vil elske han uansett.

Her er annen som jeg liker bedre

http://www.youtube.com/watch?v=RFlm5osy2CQ&feature=related

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

LOL:-) Jeg liker han litt rå innimellom :-) Denne er jo bare søt da:-)

Jeg liker han uansett jeg;o)

Skrevet

Den gutten er til å spise opp ja og det smilet da ;-)

Ja:-) "Candyman " :-))

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja:-) "Candyman " :-))

Denne også var bra

Skrevet

Denne også var bra

Den er jo fra cd-en hans. Og den fikk jeg i postkassa den dagen den kom ut:-) Nydelig, er den :-)

Skrevet

Ja, men denne her er det aldri mulig å bli lei. Herregud for en nydelig gutt;o) Han kunne vært sønnen vår da, men men...;o)

http://www.youtube.com/watch?v=Ei_1AxYxbuw&feature=related

Jeg blir heller aldri lei av "Fairytale" :-)

Ja, vi kunne ha vært moren hans, men det er jo lov for menn å like yngre damer, så da må det jo være lov for oss også:-) Det kan heldigvis ikke betraktes som pedofili, håper jeg. Han er superskjønn:-) Og når jeg er litt nedfor, så trenger jeg ikke gjøre noe annet enn å gå på Youtube for å se og høre Alexander:-) Og jeg blir glad igjen:-) Det er noe med det helstøpte og solide- i tlilegg til alt det vakre han utstråler :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg blir heller aldri lei av "Fairytale" :-)

Ja, vi kunne ha vært moren hans, men det er jo lov for menn å like yngre damer, så da må det jo være lov for oss også:-) Det kan heldigvis ikke betraktes som pedofili, håper jeg. Han er superskjønn:-) Og når jeg er litt nedfor, så trenger jeg ikke gjøre noe annet enn å gå på Youtube for å se og høre Alexander:-) Og jeg blir glad igjen:-) Det er noe med det helstøpte og solide- i tlilegg til alt det vakre han utstråler :-)

Ja, han har en kombinasjon av alt.

Har forresten hatt besøk av en nydelig mann i kveld som broren dro med seg hit. Han var fantastisk både på gitar og til å synge, så nå har vi hatt gitarspilling, vin og allsang under epletrærne her;-)

Skrevet

Ja, han har en kombinasjon av alt.

Har forresten hatt besøk av en nydelig mann i kveld som broren dro med seg hit. Han var fantastisk både på gitar og til å synge, så nå har vi hatt gitarspilling, vin og allsang under epletrærne her;-)

Så hyggelig for deg.-) Det hørtes jo nesten super-romantisk ut

:-)

Jeg har hatt en liten feide med naboene om en hund som har stått og bjeffet i timesvis....Utrolig irriterende. Til slutt sendte jeg en sms til naboen, og ba dem ta inn hunden. Litt brøler - for det var ikke deres hund, men en hund som sto innesperret i nabohuset som tilhørte noen andre enn de som bor der. Så derfor var det egentlig godt at jeg reagerte - slik at eieren kom og hentet den til slutt. Jeg kan ikke fordra uansvarlige dyre-eirere:-(

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Så hyggelig for deg.-) Det hørtes jo nesten super-romantisk ut

:-)

Jeg har hatt en liten feide med naboene om en hund som har stått og bjeffet i timesvis....Utrolig irriterende. Til slutt sendte jeg en sms til naboen, og ba dem ta inn hunden. Litt brøler - for det var ikke deres hund, men en hund som sto innesperret i nabohuset som tilhørte noen andre enn de som bor der. Så derfor var det egentlig godt at jeg reagerte - slik at eieren kom og hentet den til slutt. Jeg kan ikke fordra uansvarlige dyre-eirere:-(

Joda, romantisk, men jeg er akk så opptatt;o) Neida, jeg er fornøyd med den jeg har jeg, men det er noe med det at menn som både kan synge og spille fasinerer meg og ihvertfall etter litt vin. Nei, nå skal gamlemor gå å legge seg;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...