Colette Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Joda, romantisk, men jeg er akk så opptatt;o) Neida, jeg er fornøyd med den jeg har jeg, men det er noe med det at menn som både kan synge og spille fasinerer meg og ihvertfall etter litt vin. Nei, nå skal gamlemor gå å legge seg;-) LOL:-) Skjønner deg godt:-) Jeg er stuptrøtt selv og skal legge meg nå. Godnatt og sov godt:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 LOL:-) Skjønner deg godt:-) Jeg er stuptrøtt selv og skal legge meg nå. Godnatt og sov godt:-) Godnatt;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Det må jo du holde styr på da:-) Mer enn meg:-) Det er ganske lenge siden jeg leste et innlegg fra han her inne, mener jeg å huske. Nå har jeg forhørt meg, og det var du som hadde rett. Mrxx har ikke skrevet her på noen uker. Han har ikke forlatt dol, synes bare ikke det er så mye å svare på for tiden. Så det var visst bare jeg som hadde sett "syner", som mente jeg hadde lest innlegg av han nylig. 0 Siter
Colette Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Nå har jeg forhørt meg, og det var du som hadde rett. Mrxx har ikke skrevet her på noen uker. Han har ikke forlatt dol, synes bare ikke det er så mye å svare på for tiden. Så det var visst bare jeg som hadde sett "syner", som mente jeg hadde lest innlegg av han nylig. Ok:-) Godt å vite at det står til liv, og at han sikkert dukker opp her igjen etter hvert :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Nå har jeg forhørt meg, og det var du som hadde rett. Mrxx har ikke skrevet her på noen uker. Han har ikke forlatt dol, synes bare ikke det er så mye å svare på for tiden. Så det var visst bare jeg som hadde sett "syner", som mente jeg hadde lest innlegg av han nylig. Da er det nok fordi det er et kjerringforum:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Ok:-) Godt å vite at det står til liv, og at han sikkert dukker opp her igjen etter hvert :-) Det tror jeg nok han gjør. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Da er det nok fordi det er et kjerringforum:-) He he, jeg nevnte for ham at "Kjerringforum" var tittelen på tråden der han var savnet, og han sa seg ikke i uenig i at dol er det. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Nei, min mann er ikke på DOL. Han har heller ingen meninger om DOL da han aldri har lest. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.