Gå til innhold

Hundeutstilling

Anbefalte innlegg

Gjest marthe30
Skrevet

Lurer på å reise på min første hundeutstilling neste helg, det skal være festtelt lørdagen med teltovernatting. Noen med erfaring? Bruker det å være mye drikking, høy sjekkefaktor o.l på slike kvelder? Eller rolig? Hva slags type folk er det mest av? unge el godt voksne? Klarer ik bestemme meg for om jeg skal reise fra lørdagen elller bare søndagen? jeg reiser alene...

Skrevet

Har vært på et par utstillinger, men har aldri hørt om fest kvelden før... Ville heller ikke ha overnatta i telt natta før en utstilling, mest pga hunden. Har prøvd å ligge i telt med hund på campingplass, og ingen av oss sov noe særlig pga lyder, andre hunder osv. Og både du og hunden bør være uthvilte når dere skal på utstilling. Når det gjelder alder er det alt fra barn/ungdom til pensjonister, kanskje en liten overvekt av folk mellom 50 og 60 år. Det avhenger jo også litt av hvilke raser som stilles. Hvis det er lang kjøring ville jeg nok reist dagen før, men altså ikke overnatta i telt. Ville heller satset på campinghytte e.l.

Gjest Kyrie Elison
Skrevet

På hundeutstillinger finner du for det meste harry-folk. Det er nok en del drikking og bråk.

Gjest he..he..ikke party her nei
Skrevet

He..he.. hvis du tror det er party og sjekking som skjer på hundeutstilling så må du tro om igjen.

Folk på hundeutstilling er veldig seriøse. Skal være uthvilte både hund og eier. De fleste både trener og steller hundene sine i timevis før de skal i ringen.

Her skal ingenting gå galt- utstilling er megaviktig for mange oppdrettere.

Dette bør du oppleve ja, uten forventninger om å få et nyp på natta.

Gjest marthe30
Skrevet

He..he.. hvis du tror det er party og sjekking som skjer på hundeutstilling så må du tro om igjen.

Folk på hundeutstilling er veldig seriøse. Skal være uthvilte både hund og eier. De fleste både trener og steller hundene sine i timevis før de skal i ringen.

Her skal ingenting gå galt- utstilling er megaviktig for mange oppdrettere.

Dette bør du oppleve ja, uten forventninger om å få et nyp på natta.

Jeg har ikke forventninger om det du, hehe...Utstillingen foregår lørdag-søndag med partytelt, band og øl servering lørdag kveld. Det synes jeg hørtes rart ut. Derfor lurte jeg på hvordan det egentlig er...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...