Gå til innhold

Bikini

Gjest ble litt i tvil...

Anbefalte innlegg

Gjest ble litt i tvil...
Skrevet

Jeg er 38 år og har født 2 barn. Er 1.64 m høy og 54 kg. Er ganske fornøyd med kroppen min bortsett fra den litt "punktert mage" følelsen som sikkert mange mødre har. Men jeg har aldri hatt helt flat modellmage. Strever ganske mye for å holde meg slank. Men veier like mye som jeg gjorde da jeg var "ung". Vel var vel nede i 51 en liten periode.

Har vært og sett på bikinier i dag. Har inntrykk av at mange på min alder kjøper større bikinier som dekker mer, men disse er også kraftigere enn meg (ikke bikiniene, mødrene).

Blir det feil av meg å kjøpe en vanlig H&M bikini? Eller er det forbeholdt de som er 17-25?

Går bikinifasong på kropp eller alder? Jeg antar at man uansett ikke må ha modell kropp - ikke så mange som har det akkurat.

Skrevet

Kjøp den bikinien du liker du! :o))) Du trenger kanskje ikke bruke den typen mikro-bikinier som har g-streng bak, knapt nok dekker sprekken foran og nesten dekker brystvortene, men H&M har da vel fine bikinier for damer i alle aldre?

Gjest MiniBikini :)
Skrevet

Hei!

Jeg er 40 og har kjøpt mine bikinier hos H&M. I dag har jeg spradet på stranden i den med leopardmønster ;) Tøffe solbriller og et lekkert smykke gjør susen.

Vær rak i ryggen, tilbake med skuldrene og stolt av deg selv. :)

Veldig mange synes voksne kvinner er de aller flotteste!

Ha en vidunderlig sommer :)

Gjest Elextra
Skrevet

Slanke og faste kropper tåler billigere bikinier bedre enn de litt rundere og mindre faste. Ut fra hva du forteller er det sikkert helt ok med H&M-bikini.

Det er i hvertfall mitt bestemte inntrykkk *konkluderer med at min dyre bikini får holde et år til*

Gjest togli
Skrevet

Klart du kan kjøpe bikini på H&M! Jeg vil tro halvparten av de som kjøper bikini der er over 40 ?

Skrevet

Bare fordi modellene på H&Ms bikinibilder er under 25 betyr det ikke at de kun er beregnet til den aldersgruppen. :-)

Du skal forøvrig legge på deg en hel del før du blir annet enn slank.

Skrevet

''Går bikinifasong på kropp eller alder?''

Jeg syns det går på fasong :0) Hadde jeg funnet store nok topper til min smale rygg, men store byste hadde jeg garantert handla på Hennes sjøl ;0)

Skrevet

''Går bikinifasong på kropp eller alder?''

Jeg syns det går på fasong :0) Hadde jeg funnet store nok topper til min smale rygg, men store byste hadde jeg garantert handla på Hennes sjøl ;0)

Hvor handler du da? jeg leita meg i hjæl på fredag etter bikini, men endte opp med tre like bher i flere farger. :) Solte meg i de i helga.

Helt håpløst.. jeg må ha med spiler, ikke snor over nakken, og helst med litt bred mellom puppa. Bruker 85 c. Må ha litt støtte med andre ord..

Skrevet

Hvor handler du da? jeg leita meg i hjæl på fredag etter bikini, men endte opp med tre like bher i flere farger. :) Solte meg i de i helga.

Helt håpløst.. jeg må ha med spiler, ikke snor over nakken, og helst med litt bred mellom puppa. Bruker 85 c. Må ha litt støtte med andre ord..

Man finner flotte bikinier i undertøysbutikker som Change og Triumph, for eksempel :). Veldig fornøyd med de jeg har kjøpt hos disse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...