Gå til innhold

Kjetil Rekdal

Anbefalte innlegg

Gjest Pavlova
Skrevet

Vel er saken et par dager gammel, men er det noen som føler seg kallet til å mene noe om mannen eller saken?

Veldig voksent gjort, gitt. Er det ok at en profilert trener oppfører seg sånn i kampens hete?

Jeg synes Rekdal skal se seg om etter noe annet å gjøre for han takler åpenbart ikke press og motstand særlig godt.

http://www.dagbladet.no/2009/06/25/sport/fotball/tippeligaen/aalesund/brann_sk/6906457/

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg syns Bakke har vel så mye å svare for. Det var han som startet fighten i pausen (bl.a ved å si ting om Phillips som er antydet å være rasistiske), fortsatte etter kampslutt, var like ved å slå til Rekdal, og ville ikke takke for kampen eller ta imot en unnskyldning. _Det_ er litt av et forbilde for ungdommen...

Greit, forferdelig dumt av Rekdal å komme med alkiskommentaren, men jeg skjønner han ble provosert. Før han sa "ha deg vekk, din alkis" sa han flere ganger "ha deg vekk" og "jeg vil ikke snakke med deg". Han står helt rolig når Bakke er på full fart til å angripe ham.

Spør du meg så har de driti seg ut begge to. Jeg er tilbøyelig til å si at Bakke er verst. (Jeg syns han er ufordragelig.)

Gjest Pavlova
Skrevet

Jeg syns Bakke har vel så mye å svare for. Det var han som startet fighten i pausen (bl.a ved å si ting om Phillips som er antydet å være rasistiske), fortsatte etter kampslutt, var like ved å slå til Rekdal, og ville ikke takke for kampen eller ta imot en unnskyldning. _Det_ er litt av et forbilde for ungdommen...

Greit, forferdelig dumt av Rekdal å komme med alkiskommentaren, men jeg skjønner han ble provosert. Før han sa "ha deg vekk, din alkis" sa han flere ganger "ha deg vekk" og "jeg vil ikke snakke med deg". Han står helt rolig når Bakke er på full fart til å angripe ham.

Spør du meg så har de driti seg ut begge to. Jeg er tilbøyelig til å si at Bakke er verst. (Jeg syns han er ufordragelig.)

Klart han ble provosert, og jeg må vel si meg enig når det gjelder Bakke;) Jeg blir ikke sjokkert over noe når det gjelder spillere, men jeg forventer mer av trenere, rett og slett. Rekdal greier ikke å leve opp til rollen han har.

Skrevet

Klart han ble provosert, og jeg må vel si meg enig når det gjelder Bakke;) Jeg blir ikke sjokkert over noe når det gjelder spillere, men jeg forventer mer av trenere, rett og slett. Rekdal greier ikke å leve opp til rollen han har.

Kjetil Rekdal ser for meg ut som en bølle, verken mer eller mindre. Men hva annet kan man vente av en kar som har vokst opp i ei fjellside med et rep rundt livet:-)

Skrevet

Tenk om alle som slang ut av seg usaklige kommentarer skulle ha blitt heksejaget på samme måte som Rekdal. De fleste av oss har nok gjort det samme. Lite gjennomtenkt med tanke på pressen som henger rundt han, men men. Han har fått svi mer enn nok for det.

Hissig kar. Ikke noe mere enn det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...