Gå til innhold

Ville dere hatt en sånn da?

Anbefalte innlegg

Gjest tror du ikke ?
Skrevet

nå er vel annonsen ment til de som har butikk og trenger flere utstillingsdokker

Gjest bikku
Skrevet

I nabohagen til en venn ligger to utstillingsdamer lett henslengt, nakne, på kanten av hagedammen. Gjett om det er noen biler som har bråbremset der, da!

Gjest majas mamma
Skrevet

nå er vel annonsen ment til de som har butikk og trenger flere utstillingsdokker

De er nok ment mest til de som har butikk, men det er jo artig å kunne tenke seg en utstillingsdukke til annet bruk også. Har en singel venninne som av og til sier hun blir sprø av ikke åp ha noen å snakke med. Kanskje en pent oppdresset "herremann" av denne typen hadde vært tingen? Og så vil han jo ha den gode egenskaper at han ikke protesterer på noe av det du sier! Hmmm??!!

Selv ser jeg av og til en dukke i et hus jeg kjører forbi på vei til jobben. Ved juletider står den fullt oppkledd i nissedrakt, og med en stor gavesekk ved siden seg på balkongen og vinker til de som kjører forbi. Morsomt!!

Gjest bikku
Skrevet

De er nok ment mest til de som har butikk, men det er jo artig å kunne tenke seg en utstillingsdukke til annet bruk også. Har en singel venninne som av og til sier hun blir sprø av ikke åp ha noen å snakke med. Kanskje en pent oppdresset "herremann" av denne typen hadde vært tingen? Og så vil han jo ha den gode egenskaper at han ikke protesterer på noe av det du sier! Hmmm??!!

Selv ser jeg av og til en dukke i et hus jeg kjører forbi på vei til jobben. Ved juletider står den fullt oppkledd i nissedrakt, og med en stor gavesekk ved siden seg på balkongen og vinker til de som kjører forbi. Morsomt!!

Med andre ord: en genial førtiårsgave til single kvinner!

Skrevet

I nabohagen til en venn ligger to utstillingsdamer lett henslengt, nakne, på kanten av hagedammen. Gjett om det er noen biler som har bråbremset der, da!

*lol*

Skrevet

Åja, jeg tenkte det kunne være noe å ha for å få utløp for aggresjon for eksempel.

Skrevet

Hehe:-)

Skrevet

Haha

Skrevet

Humor :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...