cizz Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Gutten vår er 4,5 år, og veldig glad i å sykle! Han har fått seg tohjuling med støttehjul som han freser rundt med i gata, men er noen ganger veldig glad i å bare sykle rundt på terrassen vår (vi har stor terrasse som går rundt nesten hele huset) for å være mer nært oss. Men nå begynner den lille trehjulssykkelen å bli litt i minste laget..... Finnes det sånne litt "store" trehjulssykler lenger? Jeg husker at jeg hadde det da jeg var liten. Jeg tror definitivt at en sånn en hadde blitt populær! Har prøvd å lete litt rundt på nettet men vet ikke helt hva jeg skal søke etter, hva er "rammestørrelsen" på en sånn litt større trehjulssykkel? Noen som kan hjelpe..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg sjekket det tidligere i år til 4-åringen her, men det finnes visst ikke lenger. Ville gått for en balansesykkel! Angrer for at jeg ikke gjorde det sjøl. Kan tenke meg det er perfekt til terrasesykling rundt huset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 På SFO der ungene mine går. har de litt større trehjulsykler. Så det finnes, men jeg vet ikke hvor de kjøper de fra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Her er det noe: http://klubben.no/aspx/produkter.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.