Gå til innhold

Trehjulssykkel - 4 år..?

cizz

Anbefalte innlegg

Gutten vår er 4,5 år, og veldig glad i å sykle! Han har fått seg tohjuling med støttehjul som han freser rundt med i gata, men er noen ganger veldig glad i å bare sykle rundt på terrassen vår (vi har stor terrasse som går rundt nesten hele huset) for å være mer nært oss. Men nå begynner den lille trehjulssykkelen å bli litt i minste laget..... Finnes det sånne litt "store" trehjulssykler lenger? Jeg husker at jeg hadde det da jeg var liten. Jeg tror definitivt at en sånn en hadde blitt populær! Har prøvd å lete litt rundt på nettet men vet ikke helt hva jeg skal søke etter, hva er "rammestørrelsen" på en sånn litt større trehjulssykkel? Noen som kan hjelpe..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sjekket det tidligere i år til 4-åringen her, men det finnes visst ikke lenger.

Ville gått for en balansesykkel! Angrer for at jeg ikke gjorde det sjøl. Kan tenke meg det er perfekt til terrasesykling rundt huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På SFO der ungene mine går. har de litt større trehjulsykler. Så det finnes, men jeg vet ikke hvor de kjøper de fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...