Gå til innhold

Michael Jacksons barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kan jo ikke være hans biologiske barn, som han hevdet?

De har jo ingen afrikanske trekk i det hele tatt!

Og selv om faren ble hvit i huden og fikk liten spissnese, vil jo fortsatt "svømmerne" hans være afro!!!

Skrevet

Jo, de kan nok være hans barn.

Jeg er akkurat samme blandingen. Min mor er veldig blond. Og jeg har de samme fargene som hans barn. Gyllenbrunt hår med litt fall og lysbrun hud. Jeg har tilogmed grønne øyne.

Så det stemmer nok...jeg må alltid fortelle at jeg er mix. Folk tror jeg er en nordisk brunette.

Skrevet

Selvfølgelig er de ikke hans biologisk. Han har vel kjøpt både egg og sæd for å få hvite barn.

Skrevet

Selvfølgelig er de ikke hans biologisk. Han har vel kjøpt både egg og sæd for å få hvite barn.

MJ fikk, ifg. artikler jeg har lest på nettet, tidlig tilnavnet "big-nose" , fordi han hadde stor nese - akkurat som den tyrannen av en far han hadde, som mishandlet og misbrukte han i barndommen. Det sies at han tok alle disse kirurgiske operasjonene fordi han ikke orket tanken på å "se sin egen far i speilet", når han så seg selv. Og dermed ville han vel helst ikke være mørk i huden heller. Han ble jo mer og mer forskrudd etter som årene gikk. Og hadde dermed sikkert også gode grunner, i sitt hode, for å velge utseende på sine barn, som han gjorde.

Skrevet

Hvilken rolle spiller vel det?

Hvilken rolle det spiller? Tror ikke det spiller noen rolle, bare lurte...!

Gjest togli
Skrevet

Jeg la merke til et bilde på VG-nett av den eldste sønnen hans idag. Der så jeg faktisk likhetstrekk med faren, men mer slik Jackson så ut som voksen mann (altså ingen negroide trekk).

Skrevet

Jo, de kan nok være hans barn.

Jeg er akkurat samme blandingen. Min mor er veldig blond. Og jeg har de samme fargene som hans barn. Gyllenbrunt hår med litt fall og lysbrun hud. Jeg har tilogmed grønne øyne.

Så det stemmer nok...jeg må alltid fortelle at jeg er mix. Folk tror jeg er en nordisk brunette.

Så det du sier er at du er et bevis på at Michael Jackson er biologisk far til sine barn? Get a grip!

Gjest mikksdfsdf
Skrevet

MJ fikk, ifg. artikler jeg har lest på nettet, tidlig tilnavnet "big-nose" , fordi han hadde stor nese - akkurat som den tyrannen av en far han hadde, som mishandlet og misbrukte han i barndommen. Det sies at han tok alle disse kirurgiske operasjonene fordi han ikke orket tanken på å "se sin egen far i speilet", når han så seg selv. Og dermed ville han vel helst ikke være mørk i huden heller. Han ble jo mer og mer forskrudd etter som årene gikk. Og hadde dermed sikkert også gode grunner, i sitt hode, for å velge utseende på sine barn, som han gjorde.

En ting er nesen, den er jo plastikk, men når det gjelder huden har han sykdommen vitiligo og har pga dens alvorige grad gjennomgått en depigmenteringsbehandling. Vitiligo er store hvite flekker som kan komme over hele kroppen, og synes veldig godt hos folk som er mørke. Så en afrikaner på bussen med lidelsen og han var helt hvit i halve ansiktet, så jeg tror MJ gjennomgikk dette pga sykdomen, ikke for å bli "hvit".

Saken hans sto jo i et legetidsskrift min mor som var lege hadde og hun var den som fotalte meg det første gang, da alle andre trodde han bare ville blit hvit sånn lell.

Gjest havesome
Skrevet

MJ hadde faktisk en del sykdommer. Kanskje han valgte å ikke bruke sin egen sæd nettopp av denne grunn, slik at barna skulle slippe å arve hans gener. Kanskje han til og med gjorde det fordi han selv ikke kunne få barn. Han er da ikke alene i verden om å bruke denne metoden for å få barn. Og han ville ikke være hvit, han hadde vitiligo.

Gjest havesome
Skrevet

Tro ikke alt du leser. At han var hvit i huden skyldes sykdom og sminke for å skjule mangel på pigmentering/vitiligo. Det har han selv fortalt. Og man burde vel tro mer på mannen selv enn alt som ble skrevet om han, selv om han hadde sine klare særegenheter.

Man kan forresten ikke velge utseende på barna sine, men man kan selvfølgelig i hans tilfelle velge hudfarge i og med at han selv ikke valgte å være biologisk far, ukjent av hvilken grunn. Men å spekulere i at han gjorde det fordi han ønsket seg bort fra alt som hadde med sin egen opprinnelse å gjøre, blir i mine øyne for dumt.

Han brukte antagelig rettetang også eller parykk. Hans opprinnelige hår var ikke i nærheten av slik han fremstod i senere år. Kanskje litt mer å fylle tiden med, å spekulere i hvorfor han gjorde det valget som de fleste mørkhudene artister i dag gjør. Det er ikke my afrosveis ute og går blant dem. Sikkert fordi de har noen plagsomme minner fra fortiden og ikke ønsker å vedkjenne seg sin opprinnelse de heller.

Skrevet

Tro ikke alt du leser. At han var hvit i huden skyldes sykdom og sminke for å skjule mangel på pigmentering/vitiligo. Det har han selv fortalt. Og man burde vel tro mer på mannen selv enn alt som ble skrevet om han, selv om han hadde sine klare særegenheter.

Man kan forresten ikke velge utseende på barna sine, men man kan selvfølgelig i hans tilfelle velge hudfarge i og med at han selv ikke valgte å være biologisk far, ukjent av hvilken grunn. Men å spekulere i at han gjorde det fordi han ønsket seg bort fra alt som hadde med sin egen opprinnelse å gjøre, blir i mine øyne for dumt.

Han brukte antagelig rettetang også eller parykk. Hans opprinnelige hår var ikke i nærheten av slik han fremstod i senere år. Kanskje litt mer å fylle tiden med, å spekulere i hvorfor han gjorde det valget som de fleste mørkhudene artister i dag gjør. Det er ikke my afrosveis ute og går blant dem. Sikkert fordi de har noen plagsomme minner fra fortiden og ikke ønsker å vedkjenne seg sin opprinnelse de heller.

Jeg tror at verken du eller jeg, eller så mange andre, kjenner sannheten om MJ. Den kjente han nok best selv, og resten blir bare spekulasjoner. Nå er han i hvert fall borte, og da er det kanskje best å la alle spekulasjoner ligge:-)

Gjest togli
Skrevet

Så det du sier er at du er et bevis på at Michael Jackson er biologisk far til sine barn? Get a grip!

"mien" sier "Jo, de kan nok være hans barn", så jeg tror ikke hun mener hun har fasit på sannheten;-)

Hun ønsker bare å fortelle at det faktisk er mulig at MJ var biologisk far til barna sine :)

brilleslangen
Skrevet

Hvilken rolle det spiller? Tror ikke det spiller noen rolle, bare lurte...!

:-)

Gjest havesome
Skrevet

Jeg tror at verken du eller jeg, eller så mange andre, kjenner sannheten om MJ. Den kjente han nok best selv, og resten blir bare spekulasjoner. Nå er han i hvert fall borte, og da er det kanskje best å la alle spekulasjoner ligge:-)

Det har du rett i. Det er få som er innviet i noen sannhet med tanke på hans liv. Noe vi hele tiden burde ha i bakhodet både i forhold til han og andre kjendiser det spyttes ut sprøyt om daglig.

Skrevet

Det har du rett i. Det er få som er innviet i noen sannhet med tanke på hans liv. Noe vi hele tiden burde ha i bakhodet både i forhold til han og andre kjendiser det spyttes ut sprøyt om daglig.

Ja, jeg skal i hvert fall ikke spekulere mer rundt MJ. Han var en stor artist, men et ulykkelig menneske, etter all sannsynlighet. Og det får holde mht "sannheter" fra min side:-)

La oss håpe at han etter hvert får hvile i fred, selv om det nok ikke er sannynlig at det kommer til å skje med det første:-(

Gjest fred i døden
Skrevet

Ja, jeg skal i hvert fall ikke spekulere mer rundt MJ. Han var en stor artist, men et ulykkelig menneske, etter all sannsynlighet. Og det får holde mht "sannheter" fra min side:-)

La oss håpe at han etter hvert får hvile i fred, selv om det nok ikke er sannynlig at det kommer til å skje med det første:-(

Han hviler vel i fred selv om resten av verden kaver med uvesentlige ting. Det er vel det som kjennetegner døden, at verden går videre mens den døde har fred.

Skrevet

Han hviler vel i fred selv om resten av verden kaver med uvesentlige ting. Det er vel det som kjennetegner døden, at verden går videre mens den døde har fred.

Selvfølgelig....det er jo bare en talemåte som sier at man ikke skal si ting om /kritisere den avdøde, som denne ikke lenger får tatt til motmæle mot. Det har med respekt for døde, forsvarsløse mennesker å gjøre.

Skrevet

Herlighet.

Jeg sier at de kan være selv om de er så lyse.

Har da ikke patent på sannheten, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...