Gå til innhold

Fjerning av hormonspiral - vondt?

Gjest spiralen ut snart?

Anbefalte innlegg

Gjest spiralen ut snart?

Jeg vil gjerne få fjerna hormonspiralen snart - men er det vondt?

Dere som er blitt gravide etter fjerning av hormonspiral: Hvor lang tid tok det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fjernet min en gang, og satt inn ny etterpå. Jeg synes at selve "inngrepet" er ubehagelig, men det tar jo bar noen sekunder. Men etterpå har jeg tendenser til å få litt kramper. Så jeg tar det med ro resten av dagen.

Jeg har ikke blitt gravid etter å ha fjernet den, så det vet jeg ikke noe om. Men ble gravid ved første forsøk etter at jeg fjernet kobberspiral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fjernet og erstattet med ny. Det var skikkelig ubehagelig fordi min var klippet veldig kort (trådene plaget mannen min) og måtte dras ut via sidevingen. Var øm i underlivet i ca to dager så var alt helt OK. Tror jeg var ekstremt uheldig, det påstod i allefall gynekologen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det var vondt å fjerne hormonspiralen, vil heller kalle det mildt ubehagelig akkurat idet den ble dratt ut. Trådene på min spiral hadde krøpet ganske langt opp sa legen, så de var litt vanskelig å finne, men jeg merket ikke noe spesielt til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...