Gå til innhold

Bryllup .. Trøbbel med kjole og hår :-(

Anbefalte innlegg

Gjest luksusproblem
Skrevet

Skal i bryllup, og det er selvsagt hyggelig, i utgangspuktet gleder jeg meg, men... i dette været får jeg et problem - nemlig kjole... Har bunad, men i dette været kommer jeg ikke til å få det noe ok i en slik ullkjole, nei. (Veldig følsom for varme)

Har en kjole, men har ikke sko/tilbehør til den.. Og håret. Herregud. Jeg gjør aldri annet enn å putte det i en strikk - andre jenter synes å ha en og annen festfrisyre på lur til slike anledninger, men ikke jeg. Får ikke gått til frisør og satt det opp på dagen heller.

Vil bare klage litt, for jeg ser faktisk ikke så ille ut, jeg burde jo hatt en fin kjole! Og håret mitt er fint det også, hvorfor klarer jeg ikke å sette det litt opp i en søt frisyre? Aldri vært så dillete av meg, så har ikke noe på lur. Og nå har jeg heller ikke så mnge flere dager på meg. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men trenger hjelp, hva som helst av tips! (Bli hjemme?)

matildes mor
Skrevet

I denne varmen har du lov til å komme med et hjertesukk da ikke bunad står på ti på topp listen ;-)

Du får stupe i skuffer og skap og se om du kan finne noe som du kan bruke som tilbehør til kjolen. Gjør det så enkelt som mulig,et skjerf et smykke etc. Kanskje du finner noen sko også på bunn i skapet,hvem vet;-)

Sender deg noen linker på tips til hvordan få en fin festfrisyre,forhåpentligvis er det noen som ikke er for avanserte.

http://www.klikk.no/mote/skjonnhet/article333412.ece

http://www.kk.no/778833/10-fantastiske-festfrisyrer/?id=778833&bi

Lykke til!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du har noen dager igjen. Ta en tur innom en skobutikk og be om hjelp til å finne sko som passer. Ring også rundt og sjekk om det ikke finnes en frisør som har en ledig time på dagen.

Man er ikke så ofte i bryllup, så det går an å spandere litt ekstra sånne dager.

Gjest togli
Skrevet

Dra til frisøren og få en god hårklipp som gjør at håret ligger penere og du ser fresh nok ut med utslått hår. Altfor mange med langt hår tror at de ikke trenger å klippe håret med jevne mellomrom ;)

Hvis du har kjole du kan bruke, så er jo mye av problemet løst :) Masse flotte sko og smykker i butikkene :)

Fortell hvordan kjolen ser ut, fasong, farger etc., så kanskje flere kan tipse deg om hva du kan kjøpe?

mariaflyfly
Skrevet

Jeg hadde heller ikke orka bunad i denne varmen! ;)

Kan du rulle opp håret ditt med store ruller (ha i et eller annet først, og la det tørke med rullene i), det vil sikkert gi deg sånne fine Julia Roberts-krøller. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...