Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannflaska àpnet seg i veska i dag hvor jeg ogsà hadde mobilen, en gammel nokia-modell, hva skjer nà??

Har prövd à törke den med föner, er det for tidlig likevel à pröve à starte den igjen nà?

Har ikke hus-tlf og föler meg avkuttet fra resten av verden :-(

Takk for svar!

Gjest høstløv
Skrevet

Du må åpne den og ta ut batteriet, og la hele mobilen tørke i lang stund, før du prøver å slå den på.

Skrevet

Du må åpne den og ta ut batteriet, og la hele mobilen tørke i lang stund, før du prøver å slå den på.

Takk for svar!

Regner med at "en lang stund" betyr flere dager...?

Gjest høstløv
Skrevet

Takk for svar!

Regner med at "en lang stund" betyr flere dager...?

Mer en en time i hvert fall. Det er mye elektronikk inni mobilen og det skal også tørke.

Gjest mobildoktoren
Skrevet

Ved vann på mobilen fjerner du umiddelbart batteriet. Legg telefonen til tørk f.eks. et sted hvor du har gulvvarme, et varmt sted med god lufting etc.

La den tørke minst 24 timer. Sansynligvis får du bare en sjanse. Prøver du for tidlig, er den ferdig.

Skrevet

Ved vann på mobilen fjerner du umiddelbart batteriet. Legg telefonen til tørk f.eks. et sted hvor du har gulvvarme, et varmt sted med god lufting etc.

La den tørke minst 24 timer. Sansynligvis får du bare en sjanse. Prøver du for tidlig, er den ferdig.

Ok, greit à vite! Takk for svar :-)

Skrevet

Mer en en time i hvert fall. Det er mye elektronikk inni mobilen og det skal også tørke.

Ja og som mobildoktoren skrev er det nok best à vente maange timer *snufs*

Irriterende at man skal bli sà avhengig av telefonen, hatet den för, men nà er jeg singel og bor alene; man föler seg fort litt ensom uten mobilen da...

Gjest Var det bare flaks?
Skrevet

Ja og som mobildoktoren skrev er det nok best à vente maange timer *snufs*

Irriterende at man skal bli sà avhengig av telefonen, hatet den för, men nà er jeg singel og bor alene; man föler seg fort litt ensom uten mobilen da...

Svigermor mistet en hel liter melk over mobilen sin en gang. Vi tok ut batteri og sim-kort, og la mobilen på tørk i komfyren! Funket som bare juling. Et par timer på varmluft på minimumstemperatur. Vanvittig men sant!

Gjest prust
Skrevet

Jeg brukte min mobil mens det snødde skikkelig en gang for et par ¨år siden - og da forsvant det meste av lyden på den :-( Må som regel bruke høyttaleren når jeg skal snakke....

Tok den ikke fra hverandre for å tørke den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...