Gå til innhold

Svare på finn.no med e-post?

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har ved flere anledninger funnet annonser på finn.no, hovedsaklig til salgs-annonser som har vært interessante, og sendt e-post med spørsmål om gjenstanden, og om den eventuellt var solgt. Det har vært seriøst fra min side, noe innehaveren av annonsen burde skjønt. Likevel opplever jeg ofte å ikke få svar. Regner da med at det er solgt, men annonsene blir stående. Er det useriøst å sende e-post kanskje? Burde jeg ringe istedet?

Jeg synes fra min side det er useriøst å ikke svare, det kan jo være bare helt kort, så man slipper å gå rundt og vente.

Hva mener dere? Jeg synes det er litt ekkelt å ringe folk jeg ikke kjenner.

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, man bør vel svare på mail, men hvis du vil være sikker på å få svar bør du ringe. Jeg har både ringt og sent e-post og fått svar på det jeg har lurt på. Men har jeg sendt mail har jeg bedt om å få svar hvis tingen ikke er solgt.

Gjest enklere
Skrevet

Det kan jo hende at de får mange både telefoner og e-mail om gjenstanden, og da er det helt klart enklere for dem å besvare telefonene framfor mailer.

Kan du ikke sende en sms da? Hvis det er et mobilnr.

Skrevet

Jeg har svart på mange annonser på finn.no via e-post og har fått svar på de aller, aller fleste. Funker helt ypperlig synes jeg som heller ikke er noe glad i å snakke i telefonen, spesielt ikke med folk jeg ikke kjenner.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hva slags epostadresse svarer du med, da? Hvis du har en hotmail- eller yahoo-adresse av typen "tullesnuppe8765" kan det nok hende at din henvendelse havner lenger ned på lista hos de som selger noe enn folk som ringer eller har en epostadresse som virker mer seriøs.

Onsdag1365380628
Skrevet

Hva slags epostadresse svarer du med, da? Hvis du har en hotmail- eller yahoo-adresse av typen "tullesnuppe8765" kan det nok hende at din henvendelse havner lenger ned på lista hos de som selger noe enn folk som ringer eller har en epostadresse som virker mer seriøs.

Jeg har en e-post-adresse med navnet mitt, samt internettleverandøren så det kan det ikke være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...