Gå til innhold

Er det farlig å slå hodet mot en steinvegg?

Gjest soløyet

Anbefalte innlegg

Gjest soløyet

Hei.

Vi har en steinvegg (en slags levegg bygd av flate stein) på terassen vår, og tregulv. Når barna bader blir det skikkelig glatt på tregulvet, og det er veldig lett å slå seg. Da kan de jo lett skli og slå bakhodet i steinveggen (den er veldig lang, langsmed hele terrassen). Kan det være farlig å slå hodet i denne steinveggen, eller er det farlig på nivå "man slår seg litt". Det siste bekymrer meg ikke, men type knust hodeskalle e.l. liker jeg jo ikke akkurat tanken på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Hvordan kan du være i tvil om at det kan være farlig? Barna kan få alt fra en liten kul, via hjernerystelse til dødelig utfall, alt etter fart og vinkel hodet treffer murveggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

''Er det farlig å slå hodet mot en steinvegg?''

*lol* gleder meg til DOL-politiet får fatt i denne! :D

Det må være et tulleinnlegg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Leste om en mann som hadde ramlet utenfor huset sitt. Der var det noen små pyntestener. Mannen fikk så store hjerneskader at han ikke klarte å bevege på kroppen, snakke, spise etc etc. Han kunne såvidt få frem noen ord via en datamaskin med interface, det var det.

Var det han som skulle ut for å kjøpe blomster til kona? Så et program om han på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Var det han som skulle ut for å kjøpe blomster til kona? Så et program om han på tv.

Det programmet så jeg også - gjorde veldig inntrykk på meg. De hadde barn omtrent på alder med våre barn - og han skulle bare ut for å kjøpe blomster til kona til bursdagen hennes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...