Gjest soløyet Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei. Vi har en steinvegg (en slags levegg bygd av flate stein) på terassen vår, og tregulv. Når barna bader blir det skikkelig glatt på tregulvet, og det er veldig lett å slå seg. Da kan de jo lett skli og slå bakhodet i steinveggen (den er veldig lang, langsmed hele terrassen). Kan det være farlig å slå hodet i denne steinveggen, eller er det farlig på nivå "man slår seg litt". Det siste bekymrer meg ikke, men type knust hodeskalle e.l. liker jeg jo ikke akkurat tanken på.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kimmie Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du får ta på dem hjelm da Klart det er farlig å slå hode mot en steinvegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvordan kan du være i tvil om at det kan være farlig? Barna kan få alt fra en liten kul, via hjernerystelse til dødelig utfall, alt etter fart og vinkel hodet treffer murveggen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva er det for et spørsmål? Klart det kan være farlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Må du virkelig spørre om det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest for et spørsmål Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du er sikker på at du er kvalifisert til å være forelder? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 ''Er det farlig å slå hodet mot en steinvegg?'' *lol* gleder meg til DOL-politiet får fatt i denne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 ''Er det farlig å slå hodet mot en steinvegg?'' *lol* gleder meg til DOL-politiet får fatt i denne! Det må være et tulleinnlegg;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Leste om en mann som hadde ramlet utenfor huset sitt. Der var det noen små pyntestener. Mannen fikk så store hjerneskader at han ikke klarte å bevege på kroppen, snakke, spise etc etc. Han kunne såvidt få frem noen ord via en datamaskin med interface, det var det. Var det han som skulle ut for å kjøpe blomster til kona? Så et program om han på tv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Var det han som skulle ut for å kjøpe blomster til kona? Så et program om han på tv. Det programmet så jeg også - gjorde veldig inntrykk på meg. De hadde barn omtrent på alder med våre barn - og han skulle bare ut for å kjøpe blomster til kona til bursdagen hennes.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.