Gå til innhold

For 10 år siden....

waxo

Anbefalte innlegg

...den 30.06.1999 satt jeg på denne tiden av døgnet og ventet på å reise til føden. Natten den 30 juni kom ei lita tulle på 4200 gr til verden :-)

For 7 år siden, den 30.06.2002 satt jeg på denne tiden av døgnet og ventet på å reise til føden. Ren reprise fra 3 år tidligere.

3 timer og 2 paracet senere...

...Natten den 30.06.2002 kom en staut kar på 4500 gr til verden :-)

Gratulerer så masse med 10 og 7 års dagen i dag småtrolla mine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du verden, det var litt av en timing. Mannen din er pendler og kommer hjem én gang i året? :-))

Gratulerer og lykke til med feiringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelt gratulasjon :-)

Da fødte du førstefødte på min førstefødtes UL termindato! (Men jeg fikk han St.Hansaften)

Morsomt :-)

Med begge ungene hadde jeg termin på St.Hans aften :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så heldig du har vært!!!

Gratulerer så masse til begge småtrollene (som begynner å bli store), og til flotte Waxo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du verden, det var litt av en timing. Mannen din er pendler og kommer hjem én gang i året? :-))

Gratulerer og lykke til med feiringen!

Han er riktignok pendler, men er hjemme litt oftere :-)

Hadde menstermin med begge den 18 juni, ul termin med begge den 23, og begge ble født den 30 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så heldig du har vært!!!

Gratulerer så masse til begge småtrollene (som begynner å bli store), og til flotte Waxo :)

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre timer og to paracet? Det virker som en ganske grei fødsel?

Gratulerer til begge småtrollene, og til mor. :- )

''Tre timer og to paracet? Det virker som en ganske grei fødsel?''

Tre timer etter vi dro nedover til sykehuset ja, men jeg gikk hele dagen hjemme, og drøyde til det var 3 minutter mellom før vi dro. Orket ikke å være der nede så lenge :-)

Var en veldig grei fødsel, og to paracet hjelp godt :-) Hadde veldig kontroll, derfor det gikk så greit tror jeg. Det var en direkte kopi av forrige fødsel, så jeg visste hele tiden hvor i løypa jeg var. Jordmor hadde ikke trengt å sjekke, jeg kunne fortelle hvor stor åpning det var. Iallefall ved 7, 9 og 10 cm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre timer og to paracet? Det virker som en ganske grei fødsel?

Gratulerer til begge småtrollene, og til mor. :- )

Det med paracet var fra en spøk her inne tidligere. Noen spøkte med å ta to paracet å dra å føde, burde jo ikke være noe problem.

Tenkte bare jeg skulle teste det ut :-) Om det gikk greit, og det gjorde det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fioletta

Jeg og broren min er også født på samme dag, med 2 års mellomrom:P Alle syns det var riktig kult, uten om meg og min bror, hehe. Husker det alltid var kjipt å ikke få all oppmerksomheten på bursdagen.. Men samtidig var det kult å ha masse "store" gutter i bursdagen "sin" også.

Mine foreldre var veldig heldig, da det var veldig få jenter i min klasse og veldig få gutter i min brors klasse. Vi var vel max rundt 12-14 stykk totalt i selskapet, noe som var overkomelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis! Vi er jo begge gamliser her inne- faktisk over 10 års fartstid begge to hvis jeg husker nicket ditt rett. Forumpionerer som har fått og gitt mange tips og råd gjennom årene. Jeg er ikke så ofte innom lengre, men må vel snart skifte til foreldre- tenåringsforum.

Lykke til med selskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :-)

Snodig det der med søsken født på samme dag, jeg vet om opptil flere tilfeller...

Jeg hadde tiårsjubileum for 5 dager siden, jammen går tida fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Vi er jo begge gamliser her inne- faktisk over 10 års fartstid begge to hvis jeg husker nicket ditt rett. Forumpionerer som har fått og gitt mange tips og råd gjennom årene. Jeg er ikke så ofte innom lengre, men må vel snart skifte til foreldre- tenåringsforum.

Lykke til med selskapet!

Stemmer det, gammel traver her inne :-) Føler jeg har vært her fra tidenes morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Gratulerer med store barn, og så artig med samme dato! Vi fikk tiåring dagen før dere - litt av en milepæl, det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med store barn, og så artig med samme dato! Vi fikk tiåring dagen før dere - litt av en milepæl, det der!

Ja, 10 år er spesielt :-)

Ungene her er så heldige at de får en tur til Kenya i 10 års gave av besteforeldrene.

Besteforeldrene har to 10 årige barnebarn dette året, så i høstferien drar fetter og kusine på langtur :-) De er bestevenner og i tillegg da, så dette blir helt knall :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...