Orio Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Jeg får iblant meldinger om at pcen har funnet og fikset trusler. Når jeg sjekker nærmere er det "informasjonskapsler" den har fjernet. Hva er dette? Hva gjør de? Risikoen er merket som lav, så de er vel ikke så veldig farlige, men er det noe jeg kan gjøre for å hindre dem i å komme? 0 Siter
ekte nick Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Er ikke det det samme som 'cookies" da? Som sporer informasjon fra pc'n din, om hvilke sider du beveger deg til. Slik at den kan sende deg spam og sånn om emner du er interessert i? 0 Siter
Orio Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Skrevet 30. juni 2009 Er ikke det det samme som 'cookies" da? Som sporer informasjon fra pc'n din, om hvilke sider du beveger deg til. Slik at den kan sende deg spam og sånn om emner du er interessert i? Det verste jeg risikerer er uinteressant spam/overflod av spam? De kan ikke komme inn i nettbanken eller snappe opp visanummeret hvis jeg handler på nett? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.