Gå til innhold

Hvilket reiseselskap bruker vi?

Anbefalte innlegg

Gjest Reiselysten mamma
Skrevet

Skal ut på langtur, en voksen og to ungdommer. Hvilket reiseselskap bør vi satse på å lete etter reise hos?

Hvilke reiseselskap/fly bør vi unngå?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvor skal dere da? Ofte er det få reiseselskap som tilbyr turer til hver destinasjon. Så da er det ofte ikke så mye å velge mellom.

Gjest Elextra
Skrevet

Som Speak er inne på greit å vite litt mer om både reisemål og type reise før en velger reiseselskap. Ønsker du billigst mulig reise? Bare fly eller full pakke? Opplevelsestur eller mer typisk sydentur?

Forøvrig er vel Kilroy gode på lange reiser og har særlig mange ungdomskunder, tror jeg.

Gjest Reiselysten mamma
Skrevet

Som Speak er inne på greit å vite litt mer om både reisemål og type reise før en velger reiseselskap. Ønsker du billigst mulig reise? Bare fly eller full pakke? Opplevelsestur eller mer typisk sydentur?

Forøvrig er vel Kilroy gode på lange reiser og har særlig mange ungdomskunder, tror jeg.

Skal sjekke litt på Kilroy som du sa :)

Tenkte mer på opplevelsesreiser. Altså ikke se for mange bygninger og sånn, men kanskje litt dyr, steder, bygninger, spesiell fiske (som hai) spise spesiell mat (krypdyr?)

Slike ting.

Jeg skrev et annet innlegg i går også og tenker, Maldivene, Syden, Hawaii, USA etc. Kanskje litt spesielle reisemål?

Åpent for mye, bare det er "trygt" og opplevelsesrikt for oss, deriblandt to yngre tenåringer som ikke elsker å bade annet enn litt i basseng og som ikke er glad i karuseller og slike ting.

Gjest Reiselysten mamma
Skrevet

Hvor skal dere da? Ofte er det få reiseselskap som tilbyr turer til hver destinasjon. Så da er det ofte ikke så mye å velge mellom.

Vet ikke :) Åpent for det meste som lar seg arrangere innen fellesferien og som aller helst er et spennende reisemål med opplevelser i sentrum.

Tenker Hawaii, USA, Thailand, noe syden? Altså litt "spesielle" reisemål, eller vanlige steder men som tilbyr litt annet enn strandliv.

Haifiske, spise spesiell mat (frosker og sånn?) litt bading, men i basseng, noen spennende steder/bygninger kanskje, men mest opplevelser.

Er livredd fly så det skal bli en skikkelig prøvelse for meg. Trenger å vite at jeg er med de beste og tryggeste :)

Skrevet

Vet ikke :) Åpent for det meste som lar seg arrangere innen fellesferien og som aller helst er et spennende reisemål med opplevelser i sentrum.

Tenker Hawaii, USA, Thailand, noe syden? Altså litt "spesielle" reisemål, eller vanlige steder men som tilbyr litt annet enn strandliv.

Haifiske, spise spesiell mat (frosker og sånn?) litt bading, men i basseng, noen spennende steder/bygninger kanskje, men mest opplevelser.

Er livredd fly så det skal bli en skikkelig prøvelse for meg. Trenger å vite at jeg er med de beste og tryggeste :)

Så lenge du er redd for å fly så hadde jeg nok droppet Hawaii og Thailand. Det er laaaaangt dit (jeg har vært begge steder)

Thailand er definitivt mer spennende enn Hawaii. Der er det strandliv i sentrum.

Madeira har utrolig flott natur. Vill og vakker. Og så finnes det vel knapt mer enn 2-3 strender på hele øya. Der var vi på delfin-safari. Kjempeartig:-) Egypt er kjempespennende, men det er nok i varmeste laget nå. Dit må jeg tilbake til for å få med meg mer historie.

Ellers er veldig mange sydenreisemål ganske like. Store forskjeller på selgere i de forskjellige land, men ellers ikke så mye spennende om du ikke vil være på stranda i det hele tatt.

Annonse

Gjest Uvanlige ungdommer! :-)
Skrevet

Tenkte mer på opplevelsesreiser. Altså ikke se for mange bygninger og sånn, men kanskje litt dyr, steder, bygninger, spesiell fiske (som hai) spise spesiell mat (krypdyr?)

Slike ting.

Jeg skrev et annet innlegg i går også og tenker, Maldivene, Syden, Hawaii, USA etc. Kanskje litt spesielle reisemål?

Åpent for mye, bare det er "trygt" og opplevelsesrikt for oss, deriblandt to yngre tenåringer som ikke elsker å bade annet enn litt i basseng og som ikke er glad i karuseller og slike ting.

''to yngre tenåringer som ikke elsker å bade annet enn litt i basseng og som ikke er glad i karuseller og slike ting''

Jøss, hva har du fòret disse med oppgjennom åra, da?!

;-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Slike ting.

Safari i Afrika?

http://www.kilroytravels.no/Reiseinspirasjon/Safari+%26+wildlife/tours.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...