Gå til innhold

Hvor mange timer er det å kjøre Tromsø-Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest Oslo-turen
Skrevet

Vi er to voksne med ett barn som tenker kjøre. Har heller ikke tenkt på om en skal kjøre Sverige eller Norge ned.

Fortsetter under...

Gjest takk til gule sider
Skrevet

I følge Gule sider tar det litt over 24 timer.

Gjest Elextra
Skrevet

Ser de andre svarer at det tar 24 timer,men hallo?! Man kjører jo ikke i ett strekk fra Tromsø til Oslo. Beregn minst en overnatting, kanskje to.

Gjest Elextra
Skrevet

Ser de andre svarer at det tar 24 timer,men hallo?! Man kjører jo ikke i ett strekk fra Tromsø til Oslo. Beregn minst en overnatting, kanskje to.

Hvor lange dager man kjører varierer jo fra person til person, så det er vanlig å telle i effektive kjøretimer.

Noen vil jo beregne åtte timer kjøring pr. dag, andre det dobbelte og mer, så det går ikke an å anslå antall dager.

også en mor
Skrevet

Blir jo uansett 24 timer med kjøring uansett hvor mange dager man bruker på turen ;)

(gitt at 24 timer er korrekt da)

Annonse

Skrevet

Hvor lange dager man kjører varierer jo fra person til person, så det er vanlig å telle i effektive kjøretimer.

Noen vil jo beregne åtte timer kjøring pr. dag, andre det dobbelte og mer, så det går ikke an å anslå antall dager.

Joda, men her er det jo snakk om to voksne og et barn og da antar jeg man ikke kjører 10-timersetapper akkurat.

Gjest anna72
Skrevet

Joda, men her er det jo snakk om to voksne og et barn og da antar jeg man ikke kjører 10-timersetapper akkurat.

Uansett, det var kjøretid trådstarter var ute etter. Hvor langt man kjører i ett strekk er jo helt individuelt. Kjøretiden er den samme uansett.

Gjest takk til gule sider
Skrevet

Alle bortsett fra deg skjønte vel at det var "effektiv kjøretid" det var spørsmål om.

Om en legger inn fiske i Saltstrømmen og en ukes ferie hos fetteren på Hamarøy, tar turen meget lengre tid :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Som nevnt er det umulig for oss å andre å gjette seg til hvor lange dagsetapper de vil ha, ergo forholder man seg til effektiv kjøretid.

Skrevet

Alle bortsett fra deg skjønte vel at det var "effektiv kjøretid" det var spørsmål om.

Om en legger inn fiske i Saltstrømmen og en ukes ferie hos fetteren på Hamarøy, tar turen meget lengre tid :-)

Jadda jadda. Jeg tenkte "hvor lang tid tar det" og ikke "hvor lang tid tar selve kjøringen" tydeligvis.

Skrevet

Ca 24 timer effektiv kjøretid stemmer bra. Jeg har vært med på å kjøre strekninga i ett og da var vi framme etter temmelig nøyaktig ett døgn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...