Gå til innhold

Luftige uniformssko

Anbefalte innlegg

Gjest svettebertha
Skrevet

I denne varmen renner svetten, og for meg har dette blitt et stort problem. Jeg må gå i uniform, og med fotsvetteproblem fra før, gjør ikke 30 grader og tette skinnsko saken bedre. Jeg dusjer før jobb, tar på rene strømper, men like fullt stinker det. Skoene sprayer jeg med luktdrepende spray etter hver vakt, men den ser ikke ut til å hjelpe noe særlig. Dette er ikke noe gøy. Fotsvette er jo kjempetabu! Har noen gode tips til luftige sko som svettelukten ikke setter seg i? De må være svarte og noen lunde pene, altså ikke av joggesko-typen.

Gjest svettebertha
Skrevet

Geox-sko skal ha lufting gjennom sålen, kanskje verd å forsøke? http://www.geox.com/site/conteiner.asp

Takk for tips. Jeg er desverre litt ustødig i italiensk, så jeg finner ikke ut om dette er noe som selges i Norge? Jeg har ikke hørt om merket før. Får man tak i disse i de mest vanlige skobutikkene?

Gjest Elextra
Skrevet

Takk for tips. Jeg er desverre litt ustødig i italiensk, så jeg finner ikke ut om dette er noe som selges i Norge? Jeg har ikke hørt om merket før. Får man tak i disse i de mest vanlige skobutikkene?

Geox selges i svært mange skobutikker i Norge.

Nettsiden finnes på ulike språk, jeg kom inn på engelsk versjon.

Skrevet

Ha minst 2-3 par sko som du veksler på å bruke. På den måten får de luftet seg skikkelig mellom hver gang de blir brukt.

Gjest eeeeeeeeee
Skrevet

Geox selges i svært mange skobutikker i Norge.

Nettsiden finnes på ulike språk, jeg kom inn på engelsk versjon.

Hmm, mystisk. Jeg kom også inn på en italiensk side. Hvordan får jeg endret den til engelsk? (Eller norsk?)

Gjest Elextra
Skrevet

Hmm, mystisk. Jeg kom også inn på en italiensk side. Hvordan får jeg endret den til engelsk? (Eller norsk?)

Jeg vet ikke hvorfor linken ble italiensk når den ble kopiert, men om du forsøker via www.geox.com kan du velge språk/land.

Gjest heksedoktor´n
Skrevet

Vet ikke så mye om sko, men et lite kjerringråd som har hjulpet flere skal du få. Dryss potetmel ! inne i skoene og strømpene før du tar de på deg. Det trekker til seg fukt slik at det ikke blir så mye "tåfis"lukt i skoene. Bruker trikset selv hvis jeg skal gå barbent i litt tette sko, og det funker bra!!

Gjest svettebertha
Skrevet

Vet ikke så mye om sko, men et lite kjerringråd som har hjulpet flere skal du få. Dryss potetmel ! inne i skoene og strømpene før du tar de på deg. Det trekker til seg fukt slik at det ikke blir så mye "tåfis"lukt i skoene. Bruker trikset selv hvis jeg skal gå barbent i litt tette sko, og det funker bra!!

Dette må prøves! Takk skal du ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...