Gjest daisydoll Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Hei! Jeg leier ut et hus jeg eier, og stømmen står i leieboerens navn. Nå skal han flytte ut, og mannen min påstår at det til syvende og sist er jeg som er ansvarlig for eventuelle ubetalte stømregninger. Kan dette være riktig da? Det er vel HAN som får inkassokrav i så fall vel? Jeg kan vel ikke kreve å få se kvitteringer å betalt støm før jeg utbetaler depositumet, eller kan jeg det? Jeg synes det høres tvilsomt ut, men mannen min mener at jeg er i min fulle rett til det. Jeg skal ringe strømselskapet i morgen og få avklart dette, men jeg skulle helst visst det nå for jeg skal snakke med leietaker i kbveld allerede. Vet du noe om hvordan dette fungerer? Kan jeg bli sittende med hans eventuelle ubetalte regninger??? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Nei, den som har strømmen i sitt navn er ansvarlig for egne regninger! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Neida, når strømmen står i leietakers navn er det leietaker som får regningene. 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Ingen fare - strømmen står i leietagers navn, og det er kun h*n som vil få problemer med evt. ubetalte regninger:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.