Gå til innhold

Hvordan man har det dersom man er avskylig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan et menneske som alle mener har en avskylig personlighet ha det bra/greit, eller vil dette mennesket nødvendigvis ha det vondt?

Gjest Mirakelet
Skrevet

Hvis han mangler selvinnsikt - eller driter i hva andre syns, da kan han kanskje ha det bra med seg selv. Ikke alle lar ting gå innover seg..

Skrevet

1) Hvordan vet man at "alle" mener dette? Det er sjelden at "alle" er enige om noe som helst!

2) Hva er avskyelig? Hvordan definerer du det? Alle har positive og negative sider, ingen mennesker er endimensjonale. Jeg tror IKKE at en person KUN er avskyelig!

Dermed kan jeg ikke svare på spørsmålet ditt, da jeg finner at premissene blir helt gale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...