Gå til innhold

Når jeg sender melding til ukjente på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest facebirthine
Skrevet

hva ser de av profilen min da? finner ikke ut av hvor jeg kan finne ut av det,,,,,

Gjest facbooker
Skrevet

De ser det som "limited profil" viser. Hold på "instillinger" oppe til høyre, og videre på "prsonverninstillinger". Jeg har facebook på norsk, det heter helt sikkert noe annet på engelsk...

Gjest facebirthine
Skrevet

De ser det som "limited profil" viser. Hold på "instillinger" oppe til høyre, og videre på "prsonverninstillinger". Jeg har facebook på norsk, det heter helt sikkert noe annet på engelsk...

den limited innstillingen finner jeg ikke,,,, merkelig

brilleslangen
Skrevet

På min maskin mener jeg det må bli slik:I margen øverst på siden(blått felt) stårdet noen valg på høyre siden. Trykk på settings, deretter privacy settings. og tilslutt profile...

Og så velger du hvem som skal få se hva... og lagrer...

Skrevet

Ja, når du sender melding til noen, så åpner du profilen din for vedkommende en hel måned tror jeg.

Men hvorfor i alle dager skal du sende melding til ukjente?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...