Gå til innhold

Wii, PS3, Xbox 360 etc.

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en sånn spillkonsoll, men det er så lenge siden jeg har vært noe "inne" på det der, at jeg har ikke peiling lenger. Noen som har litt peiling som kan bi meg argumenter for enten den ene eller den andre?

Jeg liker bilspill veldig godt, men også andre spill. (Jeg liker ikke bilspill i den grad at jeg skal ha ratt og pedaler etc, altså.)

Anyone? :)

Gjest svante bob
Skrevet

Alder på deg, og er det flere som skal bruke den(aldersgrupper)?

candyqueen_83
Skrevet

Jeg synes PS er best på bilspill osv. Wii er mer sports- og treningsspill. Du må fysisk røre deg for å spille, ikke bare trykke med fingrene. Hehe..

Jeg hadde valgt Ps3.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg synes PS er best på bilspill osv. Wii er mer sports- og treningsspill. Du må fysisk røre deg for å spille, ikke bare trykke med fingrene. Hehe..

Jeg hadde valgt Ps3.

Xbox 360 bråker utrolig mye. Jeg blir sliten i hodet når kjæresten spiller, og begge sukker når den blir slått av :o) Det er så deilig når lyden forsvinner.

Caloni Makaroni
Skrevet

Alder på deg, og er det flere som skal bruke den(aldersgrupper)?

I midten av 20-årene, og kommer sikkert til å bli en del venner på samme alder som blir med :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Xbox 360 bråker utrolig mye. Jeg blir sliten i hodet når kjæresten spiller, og begge sukker når den blir slått av :o) Det er så deilig når lyden forsvinner.

Det var bra du sa, jeg HATER sånne ting som bråker, det er knapt så DVD-opptakeren får være i hus!

Caloni Makaroni
Skrevet

Wii!

-og Mariocart

:-)

Mariokart er jo supert :D Men vil ha noen "ordentlige" bilspill også, da.

Skrevet

Wii kan anbefales. Spillene til Wii er lagt opp slik at du fysisk må bevege deg en del. (Og i noen spill må du bevege deg mye)

Jeg har Wii Sport, Fit, Mario Cart og et eventyrspill (som jeg ikke husker navnet på)

Veldig artig for alle i hele familien:-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Wii kan anbefales. Spillene til Wii er lagt opp slik at du fysisk må bevege deg en del. (Og i noen spill må du bevege deg mye)

Jeg har Wii Sport, Fit, Mario Cart og et eventyrspill (som jeg ikke husker navnet på)

Veldig artig for alle i hele familien:-)

Jeg har ikke noen familie, det blir vel mest meg og vennene mine, både i full og edru tilstand, som skal more oss ;)

Er wii "bare" sånn man må bevege seg på? Jeg trodde det var en helt vanlig spillmaskin jeg, og at det fantes enkelte sånne spill, bare?

Skrevet

Jeg har ikke noen familie, det blir vel mest meg og vennene mine, både i full og edru tilstand, som skal more oss ;)

Er wii "bare" sånn man må bevege seg på? Jeg trodde det var en helt vanlig spillmaskin jeg, og at det fantes enkelte sånne spill, bare?

Det virker som om alle spill har innslag av at du må bevege deg litt. Dersom du har et sloss-spill, så må du gjerne svinge sverdet/bokse motstanderen osv.

Her i huset er det vel gubben som er meste spillegal, og han koser seg med dette.

Og dersom dere har tatt noe innabords, så blir dette bare enda artigere:-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Det virker som om alle spill har innslag av at du må bevege deg litt. Dersom du har et sloss-spill, så må du gjerne svinge sverdet/bokse motstanderen osv.

Her i huset er det vel gubben som er meste spillegal, og han koser seg med dette.

Og dersom dere har tatt noe innabords, så blir dette bare enda artigere:-)

Hm. Skeptisk. Jeg har veldig liten plass serru, når jeg har mange folk på besøk så gjelder det å holde seg mest mulig i ro, egentlig ;) Men har fått noen innspill her nå, så jeg får vurdere det litt etter hvert :)

Skrevet

Hm. Skeptisk. Jeg har veldig liten plass serru, når jeg har mange folk på besøk så gjelder det å holde seg mest mulig i ro, egentlig ;) Men har fått noen innspill her nå, så jeg får vurdere det litt etter hvert :)

Vet også at du kan prøve dette i enkelte butikker. Da får du jo et lite inntrykk:-)

Men selv om jeg er veldig fornøyd med det, så passer det sikkert ikke for alle.

Men nå vet du jo litt om det, og da er det enklere å ta en avgjørelse:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...