Gå til innhold

Oppskrift på smootie

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg går med planer om å kjøpe en slik blender å lage div smootie, men trenger litt hjelp til å finne noen som smaker godt.

Det finnes jo masse oppskrifter overalt, men har du en favoritt som virkelig smaker godt? Har smakt noen, og enkelte var slettes ikke gode. Har inntrykk av at man kan mikse ihop nesten hva som helst.

Sunt ja, men det må da bli endel kalorier? Om man prøver å holde lavkarbo kan man jo ikke innta veldig mye frukt, men bær er kanskje greiere?

Er ganske grønn på dette jeg.

Gjest Smoothie
Skrevet

Prøv å søkeordet "smoothie" så får du nok flere treff :)

Skrevet

Min frokostsmoothie besto i dag av 1/2 banan (50 g), 100 g bringebær, 1 lite beger yoghurt naturell lett, 1 dl appelsinjuice og 15 g kruskakli. Det ble to middels store melkeglass og inneholdt 215 kcal. :o) Nammenam!

Har spist en pære et par timer etter og håper det holder til lunsj om halvannen time.

Gjest prust
Skrevet

Vi la ned masse bær på frysen i fjor sommer, som vi har laget smoothie avb gjennom vinteren og våren :-)

Vi pleier ofte å ta like deler av to typer bær (f.ek.s jordbær + blåbær eller bringebær og jordbær), en banan, og et par dl med appelsinjuice. Bærene skal være frosne.

NYYYYYYDELIG!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...