Gå til innhold

puter som ligner på Gant putene

Anbefalte innlegg

Gjest noen tips?
Skrevet

Jeg har falt pladask for putene som Gant har med store stjerner på og strikket. Men har absolutt ikke råd til å kjøpe puter for 600,- - 1000,- kroner stykket!

Har sett at princessbutikkene har noe lign. i plysj med stjerner, men kun i beige og lyse blå. Mens jeg ønsker kraftig blå eller rød eller sort bakgrunn.

Har noen her inne sett lign. puter noen andre steder til rimeligere priser? Og hvis du har Gant putene eller lign. dyre puter, hva unnskylder du deg med ovenfor din mann når det gjelder prisene? Min mann hadde besvimt om jeg hadde kjøpt to puter i disse prisklassene på våre vanlige lønninger..

Skrevet

Strikke selv? Evt. sy selv eller få noen til å sy for deg? Er ikke store arbeidet å sy en pute.

Gjest noen tips?
Skrevet

Strikke selv? Evt. sy selv eller få noen til å sy for deg? Er ikke store arbeidet å sy en pute.

Strikke kan jeg ikke dessverre. Sy går ikke ann å få til slike stjerner på uten at det hele blir patchwork aktig. Det liker jeg ikke. Så det må være trykk eller strikket.

Skrevet

Strikke kan jeg ikke dessverre. Sy går ikke ann å få til slike stjerner på uten at det hele blir patchwork aktig. Det liker jeg ikke. Så det må være trykk eller strikket.

Kjøpe stoff med stjerner på og sy da?

Gjest noen tips?
Skrevet

Kjøpe stoff med stjerner på og sy da?

Ja, det kan jo være en ide ! Da blir dem jo ikke så husflidaktige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...