Gjest Prøve en gang til? Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Hjelper det i det hele tatt å gå til psykolog.? Det har blitt sagt at jeg bør gjøre det etter noen traumatiske opplevelser. Men har veldig dårlig erfaring fra et par tidligere psykologbesøk. Null kjemi med psykologen og kunne like godt ha brukt bestemora mi eller nabokona): 0 Siter
Gjest Hilsen en psykolog Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Ja du bør prøve igjen. Det er som med kjemien mellom mennesker ellers, av og til stemmer det, av og til ikke. Ring eller skriv gjerne til flere, sett deg opp på venteliste hos flere (man må ofte vente noen måneder) og forsøk inntil du finner en som du synes du får tillit til. Det er bedre å få bearbeidet traumene dine, enn å måtte slite med dem resten av livet. 0 Siter
Gjest Prøve en gang til? Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Ja du bør prøve igjen. Det er som med kjemien mellom mennesker ellers, av og til stemmer det, av og til ikke. Ring eller skriv gjerne til flere, sett deg opp på venteliste hos flere (man må ofte vente noen måneder) og forsøk inntil du finner en som du synes du får tillit til. Det er bedre å få bearbeidet traumene dine, enn å måtte slite med dem resten av livet. Tusen takk for nyttig svar! Er snakk om mulig Posttraumatisk stresssyndrom, så jeg bør sikkert prøve. Og vanligvis har jeg kjemi med de flest:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.