Gå til innhold

bileferie, Oslo - vestlandet med telt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal telte en uke (evt. leie hytter/hotellrom), og jeg er helt grønn.. Aldri telta før, så det blir spennende. :) Det blir min kjære og meg bare, og vi kjører fra Oslo vestover. Vi skal lage en ca.-kjørerute, men er lite kjent. Hvor er det fine campingplasser evt. hotell (eller hva heter sånne enkle hytter/rom?) på veien, og hva er det verdt å få meg seg på en sånn tur. Vi har en uke på oss, og vil se litt av Norge. Dere som er fra Vest, eller som er bedre kjent enn astfaltrotta her, kom med tips! :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Her kommer enda mer sunnmørsreklame...

Her har du noen tips fra en annen tråd:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4153587

I tillegg kan jeg nevne en seter som heter Herdalsetra, hvis du er en liten romantiker og glad i naturen. Dette er en seter som blir drevet på gammelt vis, med ysting blant annet. Og de lager geitekarameller! *ah, childhood memories...* De har en villmarkscamp der og det er mulig å overnatte i sel. Dyrene går løst, og du har mulighet til fiske og fjellvandring.

Jeg har ikke vært der på evigheter, desverre. Husker vi bodde i telt og at det var plattingdans der på kvelden. Trekkspill og felemusikk. Geitekillingene sjarmerte meg i senk. :-) (Jeg ville bli budeie når jeg ble stor etter helga på Herdalsetra.)

Her har du en link:

www.herdalsetra.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...