Spirello Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Vil ha noe enkelt og godt! Ikke med poteter og saus.. Helst reker, men gubben liker ikke det. Hva kan jeg lage som er enkelt og godt? Kan godt være noe kaldt. Prøver å ikke spise så mye brød (gjelder ikke gubben), så salat til er et must... Kyllingsalat har vi nettopp hatt. Grilling blir det ikke. Hva pokker skal jeg finne på? Brainmelt.. Er så varmt at jeg sitter rolig og svetter. *Puh* 0 Siter
Speak Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Ser fram til at du får noen svar her. For jeg er helt blank.... Lurte på om jeg bare skulle lage salat i dag, men jeg blir liksom ikke skikkelig mett av det... Men reker er jo godt da:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Var en lignende tråd om samme tema i går: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4172406 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Gazpacho (kald, spansk grønnsakssuppe) er kjempegodt i sommervarmen. Ellers går det mest i salater og grilling her i gården - samt en og annen pai med salat ved siden av. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Rømmegrøt og spekemat. Påsmurte rundstykker med litt salat ved siden av (går vel ut når du ikke spiser brød). Røkelaks med eggerøre, karbonader, potetsalat og salat. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Vi hadde rester av sodd i dag med masse grønnsaker i. ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 wok med nudler, med feks scampi eller kylling.. 0 Siter
Gjest beathes Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Sommerkoteletter med potetsalat og salat Bakt potet med fyll dere liker (bacon, mais og et godt kryddersmør e.l) og salat Gryteretter med salat og baguette Hjemmelaget pizza 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.