Gå til innhold

Middag i sommervarmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha noe enkelt og godt! Ikke med poteter og saus.. Helst reker, men gubben liker ikke det. Hva kan jeg lage som er enkelt og godt? Kan godt være noe kaldt. Prøver å ikke spise så mye brød (gjelder ikke gubben), så salat til er et must... Kyllingsalat har vi nettopp hatt. Grilling blir det ikke. Hva pokker skal jeg finne på? Brainmelt.. Er så varmt at jeg sitter rolig og svetter. *Puh*

Skrevet

Ser fram til at du får noen svar her. For jeg er helt blank....

Lurte på om jeg bare skulle lage salat i dag, men jeg blir liksom ikke skikkelig mett av det...

Men reker er jo godt da:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Gazpacho (kald, spansk grønnsakssuppe) er kjempegodt i sommervarmen.

Ellers går det mest i salater og grilling her i gården - samt en og annen pai med salat ved siden av.

candyqueen_83
Skrevet

Rømmegrøt og spekemat.

Påsmurte rundstykker med litt salat ved siden av (går vel ut når du ikke spiser brød).

Røkelaks med eggerøre, karbonader, potetsalat og salat.

Skrevet

Vi hadde rester av sodd i dag med masse grønnsaker i. :o)

Skrevet

wok med nudler, med feks scampi eller kylling..

Gjest beathes
Skrevet

Sommerkoteletter med potetsalat og salat

Bakt potet med fyll dere liker (bacon, mais og et godt kryddersmør e.l) og salat

Gryteretter med salat og baguette

Hjemmelaget pizza

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...