hidi, the scorpion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvordan er det å lyve?? Barn er ikke idioter, de forstår når foreldre lyver på deres vegne.... Og det gjør neppe en delikat situasjon bedre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Du enkle sjel. Ikke har du barn, det merker jeg på svaret ditt. Ikke har du utdannelse eller dannelse av noe slag, det er tydelig. Ute etter å provosere er du jo helt klart. Og klarer det til en viss grad. Ta deg en kald dusj, eller finn på noe helt annet. Lek deg på facebook eller noe, få utløp for din misnøye. Ønsker deg ellers en fin kveld i varmen. Hadde aldri svart på innlegget om jeg ikke selv har barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minalin Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Man gir aldri opp barna sine;) Men man hiver dem heller ikke rett inn i ilden, uten trening først. Noe foreldrene burde gjort for lenge siden. Bare for å få klarhet - er du så firkantet som du framstår? Faller det deg ikke inn at ikke alle barn er like? At de har forskjellig personlighet, at noen faktisk er forsiktige og engstelige av natur, men at de likevel kan være normale (for å bruke ditt begrep)? Selv om du kanskje har barn (tenk at du hadde det likevel, hvem kunne vel ant det?) som er både sosiale, veltilpassede, uredde, osv. finnes det mange forskjellige barn. Tenk litt over det, og tenk på hva du svarer folk. Jeg var helt sikker på at du kun var en person som var inne på forumet for å provosere, kunne virkelig ikke tenke meg at noen kunne svare på den måten i fullt alvor, uten tanke på at andre kunne blitt såret, osv. Jaja, håper du har det bra med deg selv iallefall, og det har du nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyer Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Mulig i dine øyne, men husk hvor mange barn jeg har hatt i bursdager...... ...får litt følelsen av at du egentlig er mest ute etter å provosere.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Barn er ikke idioter, de forstår når foreldre lyver på deres vegne.... Og det gjør neppe en delikat situasjon bedre! Men om man faktisk tar seg en tur i butikken er det da ikke å lyve. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Bare for å få klarhet - er du så firkantet som du framstår? Faller det deg ikke inn at ikke alle barn er like? At de har forskjellig personlighet, at noen faktisk er forsiktige og engstelige av natur, men at de likevel kan være normale (for å bruke ditt begrep)? Selv om du kanskje har barn (tenk at du hadde det likevel, hvem kunne vel ant det?) som er både sosiale, veltilpassede, uredde, osv. finnes det mange forskjellige barn. Tenk litt over det, og tenk på hva du svarer folk. Jeg var helt sikker på at du kun var en person som var inne på forumet for å provosere, kunne virkelig ikke tenke meg at noen kunne svare på den måten i fullt alvor, uten tanke på at andre kunne blitt såret, osv. Jaja, håper du har det bra med deg selv iallefall, og det har du nok. Hvis alle svarer høflig, men ikke ærlig, hva hjelp er det da....? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 ...får litt følelsen av at du egentlig er mest ute etter å provosere.. Ikke egentlig.... Spørsmålet provoserer meg mest! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Men om man faktisk tar seg en tur i butikken er det da ikke å lyve. Jo, for det er på feile premisser, da er det løgn. Mannen din sier han skal på posthuset, men han går på horehuset... Hva når du finner ut sannheten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jo, for det er på feile premisser, da er det løgn. Mannen din sier han skal på posthuset, men han går på horehuset... Hva når du finner ut sannheten? Jeg vil gjerne se den forelder som ALDRI har tatt en hvit løgn for barnet sitt... Her synes jeg definitivt målet helliger middelet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg vil gjerne se den forelder som ALDRI har tatt en hvit løgn for barnet sitt... Her synes jeg definitivt målet helliger middelet... He, he... Dere skjønner rett og slett ikke hva jeg mener! En toåring klarer å gå i bursdag alene, så hvorfor i all verden kan ikke en seksåring klare det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jo, for det er på feile premisser, da er det løgn. Mannen din sier han skal på posthuset, men han går på horehuset... Hva når du finner ut sannheten? Herregud, det kan da ikke sammenlignes. Og selv om ikke du hadde gått på butikken kan det være andre gjør det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 He, he... Dere skjønner rett og slett ikke hva jeg mener! En toåring klarer å gå i bursdag alene, så hvorfor i all verden kan ikke en seksåring klare det? En toåring går i bursdag alene? Det har ikke jeg opplevd før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Herregud, det kan da ikke sammenlignes. Og selv om ikke du hadde gått på butikken kan det være andre gjør det. Jeg setter ærlighet veldig høyt, og skal jeg forlange det samme av barna, så må jeg òg være dønn ærlig. Det har jeg alltid praktisert overfor mine barn, og til gjengjeld har jeg fått ærlige barn.... De er nå alle over 16 år:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 He, he... Dere skjønner rett og slett ikke hva jeg mener! En toåring klarer å gå i bursdag alene, så hvorfor i all verden kan ikke en seksåring klare det? Toåringer har normalt ikke barneselskaper. Og toåringer går slett ikke alene i bursdag noe sted! De fleste toåringer snakker ikke engang godt nok til å bli forstått av gud og hvermann. Jeg tror det begynner å bli en stund siden dine var på den alderen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 En toåring går i bursdag alene? Det har ikke jeg opplevd før. Ikke? Det var vel i gamle gode tider, når flere mødre var hjemme, og vi kunne sende barna i skytteltrafikk mellom oss;) Ungene kjente hverandre og de var ikke redd for fremmede.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ikke? Det var vel i gamle gode tider, når flere mødre var hjemme, og vi kunne sende barna i skytteltrafikk mellom oss;) Ungene kjente hverandre og de var ikke redd for fremmede.... Nå er det også veldig stor forskjell på nettopp-fylt-to og nesten-tre. Det skjer mye på det året der. Min nettopp-fylt-to-åring kunne aldri blitt sendt ut av døren alene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Toåringer har normalt ikke barneselskaper. Og toåringer går slett ikke alene i bursdag noe sted! De fleste toåringer snakker ikke engang godt nok til å bli forstått av gud og hvermann. Jeg tror det begynner å bli en stund siden dine var på den alderen ) I disse dager, nei:( Når mine var små, så ja! Jeg har bilder av toårsselskapet, og det finnes ingen foreldre i nærheten. Ungene koste seg fordi de kjente hverandre fra før, fra nabolaget.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå er det også veldig stor forskjell på nettopp-fylt-to og nesten-tre. Det skjer mye på det året der. Min nettopp-fylt-to-åring kunne aldri blitt sendt ut av døren alene. De ble ikke sendt ut alene, de ble fulgt til døren, og senere hentet ved døren. Ungene koste seg skikkelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ikke? Det var vel i gamle gode tider, når flere mødre var hjemme, og vi kunne sende barna i skytteltrafikk mellom oss;) Ungene kjente hverandre og de var ikke redd for fremmede.... Vi var hvertfall aldri i bursdager da vi var to år. Ingen som arrangerte det da. Starta vel rundt 4-5 års alderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Vi var hvertfall aldri i bursdager da vi var to år. Ingen som arrangerte det da. Starta vel rundt 4-5 års alderen. Vel, vi gjorde, og det var svært vellykket;)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.