hidi, the scorpion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 ''Jeg godtar kritikk, men ikke meningsløse innlegg.'' Jeg tror jeg ler meg ihjel - du er vel ikke akkurat den som skriver mest meningsfulle innlegg her du... Har ikke påstått det heller, men min mening er nå tross alt min mening, så kan du latterliggjøre det så mye du vil..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tror ikke du er den rette til å uttale deg om akkurat dette, gitt... Nei, men du _er_? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg må, som alle andre her, få si min mening, uten at det blir oppfattet som mobbing. At du sier din mening direkte til meg er helt i orden, men når du legger inn smil på ett innlegg fra en idiot, da mobber du òg... Jeg godtar kritikk, men ikke meningsløse innlegg. Javel. Ditt syn på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nei, men du _er_? Hvor har jeg påstått det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Javel. Ditt syn på det. Det er mitt syn på saken. Og neste gang du henger deg i halen på en mobber, så er vi mennesker vi òg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvor har jeg påstått det? 'Tror ikke du er den rette til å uttale deg om akkurat dette, gitt...'' Du, jeg får ikke uttale meg:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 'Tror ikke du er den rette til å uttale deg om akkurat dette, gitt...'' Du, jeg får ikke uttale meg:( Du har visst sagt nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det er mitt syn på saken. Og neste gang du henger deg i halen på en mobber, så er vi mennesker vi òg. Unnskyld meg, men du snakker om mobbere her! I et emne hvor du nettopp sitter å latterliggjør mennesker med nervøse barn, og mener at de har trådt feil med tanke på oppdragelsen. Du skjønner tydeligvis ikke at det kan være forskjell på barn, og at det kanskje til og med finnes en sykdom som heter angst - og at også barn kan ha dette? I tillegg påstå at en mor lyver om at hun skal en tur på butikken for at barnet skal gå med på å være alene en stund i en bursdag... Det er her det blir for dumt at du skal sitte å kalle oss mobbere, litt nyansert syn må du kunne ha, selv om du tydeligvis har gjort alt helt perfekt i oppdragelsen av dine barn (og de har heldigvis heller aldri vært spesielt nervøse, eller på andre måter slitt psykisk)... Det er ikke nødvendigvis slik at det er foreldrene sin skyld alt som ikke er helt som det skal med barna deres... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Du har visst sagt nok. Det har du òg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det har du òg. Haha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Unnskyld meg, men du snakker om mobbere her! I et emne hvor du nettopp sitter å latterliggjør mennesker med nervøse barn, og mener at de har trådt feil med tanke på oppdragelsen. Du skjønner tydeligvis ikke at det kan være forskjell på barn, og at det kanskje til og med finnes en sykdom som heter angst - og at også barn kan ha dette? I tillegg påstå at en mor lyver om at hun skal en tur på butikken for at barnet skal gå med på å være alene en stund i en bursdag... Det er her det blir for dumt at du skal sitte å kalle oss mobbere, litt nyansert syn må du kunne ha, selv om du tydeligvis har gjort alt helt perfekt i oppdragelsen av dine barn (og de har heldigvis heller aldri vært spesielt nervøse, eller på andre måter slitt psykisk)... Det er ikke nødvendigvis slik at det er foreldrene sin skyld alt som ikke er helt som det skal med barna deres... Hadde jeg sagt alt dette til en bruker, måtte jeg være idiot, så her er det snakk om å hente litt her og der.... Jeg mener fremdeles at en seksåring bør ha såpass gode sosiale antenner, at ikke en bursdag friker ungen ut. Jeg ville selv aldri ha tvunget et barn i en bursdag, og det sa jeg tidlig. Barn lærer sosiale normer tidlig, så hvis et barn ikke viser samme sosiale normer som aldersmessig de bør, da må en være på vakt. Mine svar har vært ærlige og oppriktig ment. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Haha. Godt du koser deg. Jeg ble såret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Godt du koser deg. Jeg ble såret. Skal du slenge så mye med leppa, må du tåle å få noe tilbake og. Syns jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hadde jeg sagt alt dette til en bruker, måtte jeg være idiot, så her er det snakk om å hente litt her og der.... Jeg mener fremdeles at en seksåring bør ha såpass gode sosiale antenner, at ikke en bursdag friker ungen ut. Jeg ville selv aldri ha tvunget et barn i en bursdag, og det sa jeg tidlig. Barn lærer sosiale normer tidlig, så hvis et barn ikke viser samme sosiale normer som aldersmessig de bør, da må en være på vakt. Mine svar har vært ærlige og oppriktig ment. Du skjønner det, hidi - at det er ikke snakk om sosiale antenner. Jeg har selv et barn som er "godt opplært" i slike ting, som dro alene i bursdager tidlig (4 år), som hadde en smertefri barnehage- og skolestart, som dro på besøk "hvorsomhelst" alene - men hvor plutselig noe skjedde, og barnet ble veldig nervøst og usikkert... Det har altså ingenting med oppdragelse å gjøre, mer perioder i livet hvor mennesker er mer sårbare og usikre, og jeg synes at du har vært altfor sneversynt i dine svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Godt du koser deg. Jeg ble såret. Jeg ble såret når du kritiserte foreldrenes såkalte manglende oppdragelse, fordi man har et nervøst barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Du skjønner det, hidi - at det er ikke snakk om sosiale antenner. Jeg har selv et barn som er "godt opplært" i slike ting, som dro alene i bursdager tidlig (4 år), som hadde en smertefri barnehage- og skolestart, som dro på besøk "hvorsomhelst" alene - men hvor plutselig noe skjedde, og barnet ble veldig nervøst og usikkert... Det har altså ingenting med oppdragelse å gjøre, mer perioder i livet hvor mennesker er mer sårbare og usikre, og jeg synes at du har vært altfor sneversynt i dine svar. Ser ikke bort fra det. Mine svar var ikke gitt fra en generell status, men fra et gitt tilfelle. Svarene ekskalterte i forhold til mine opprinnelige meninger, Jeg tok heller ikke forbehold om at dagens barn ikke kjenner sine naboer. De kjenner ingen utenom barnehage og nærmeste familie. Da blir premissene helt feil, selvfølgelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg ble såret når du kritiserte foreldrenes såkalte manglende oppdragelse, fordi man har et nervøst barn. Jeg tenker barn, ikke foreldre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 *Hehe* ) Mormora mi elsket at vi kjemmet håret hennes når hun satt i go'stolen på stua. Hun pleide som regel å ta en liten dupp samtidig. En gang laga vi drøssevis av musefletter i håret hennes og syntes hun ble riktig så søt. Hun gikk til speilet for å sjekke og roste oss opp i skyene for å ha pynta henne så pent. Hun prata til og med om at hun vurderte å få slike musefletter hver dag siden hun ble så pen. Plutselig ringte det på døra og mormor løp som et olja yn inn på badet, rev av seg alle hårstrikkene, kjemma håret i rasende fart og gikk for å åpne døra. Vi skjønte selvsagt ingen verdens ting ;-))) Hærlig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meningen min Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg setter ærlighet veldig høyt, og skal jeg forlange det samme av barna, så må jeg òg være dønn ærlig. Det har jeg alltid praktisert overfor mine barn, og til gjengjeld har jeg fått ærlige barn.... De er nå alle over 16 år:) Jeg vil hevde at foreldre som aldri tar en slags hvit løgn til barna sine i løpet av en lang oppvekst, eller andre mennesker for den del, er forferdelige foreldre. Harde, lite fleksible. Uten klokhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barnslig Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 ''Jeg godtar kritikk, men ikke meningsløse innlegg.'' Jeg tror jeg ler meg ihjel - du er vel ikke akkurat den som skriver mest meningsfulle innlegg her du... Du og candyquenn_83 har noen utrolig barnslige innlegg innimellom. Jeg er ikke enig med hidi her, men hun har ihverfall holdt seg til sak. Du sporer helt av og er direkte spydig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.