Bookworm Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Du og candyquenn_83 har noen utrolig barnslige innlegg innimellom. Jeg er ikke enig med hidi her, men hun har ihverfall holdt seg til sak. Du sporer helt av og er direkte spydig. Eh, tror ikke jeg gidder å ta denne diskusjonen med deg gitt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysah Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Du og candyquenn_83 har noen utrolig barnslige innlegg innimellom. Jeg er ikke enig med hidi her, men hun har ihverfall holdt seg til sak. Du sporer helt av og er direkte spydig. Godt svart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Den boka har jeg også... Irriterer meg grønn over at hun har tre påståtte aborter i tilleg, men ikke trengte verken utskrapning eller legetime av den grunn... Mye bra, men mye helt på tryne etter min oppfattning i den boka ja. Den er 50-50... Den boka inneholdt mye sprøyt. Var totalt uleselig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Den boka inneholdt mye sprøyt. Var totalt uleselig. Jeg må innrømme at jeg ikke har lest hele perm tilperm... Jeg har vel lest di første kapitlene..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Begge mine unger har vært på den måten, guttungen måtte ha meg med til han var 5, jentungen til hun var 6. Et par ganger har jeg måttet sitte i sofaen og drikke kaffe hele tiden (evt hjelpe til med servering etc), mens andre ganger har ungen blitt såpass trygg at jeg har kunnet gå etter en stund. Særlig med jentungen har det vært fordi hun er veldig utrygg på voksne hun ikke kjenner særlig godt, og bruker lang tid på å bli kjent med nye mennesker. Mine unger er utrygge i store folkemengder med bråkete mennesker som de ikke kjenner eller bare kjenner litt. De liker ikke å bli overlatt til seg selv i sånne suituasjoner. For å lette overgangen har jeg ofte avtalt på forhånd at "jeg blir der helt til det skal serveres pølser, og så forklarer jeg dem at du ikke vil ha ketshup men bare sennep, og så kan du være der alene en stund" (ofte er det å måtte forklare de fremmede voksne noe vanskelig) De siste åra har guttungen vært i mange bursdager uten meg, og klarer seg fint i sånne situasjoner. Jentungen har også vært i alle 7-årsbursdagene alene. Hvis man gir ungene den tryggheten de trenger og tar det gradvis oppdager de at de klarer seg helt fint og kan vokse veldig på å gå i selskap alene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nå ble det mye diskusjon i denne tråden, men jeg lurer på hvordan det gikk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ''Avtaler om å bli med inn en liten stund, og så dra i butikken for å handle (noe kjedelig men nødvendig) og så komme tilbake for å hente tror jeg fungerer.'' Ja, å lyve for barna sine er flott gjort.... Jeg ville ikke løyet til ungene mine om å dra i butikken. Jeg ville sagt at jeg bare skal på den kjedelige gamle remaen her nede, og faktisk dratt dit. Jeg ville aldri funnet på å sagt dette for så å gå i lekebutikken eller hjem for å legge meg på sofaen. Hvis ungene liker å bli med i butikken, ville jeg ha funnet på noe annet kjedelig (for dem) å gjøre. Jeg ville selvfølgelig ha gjort dette. Poenget er at man må finne på noe som gjør at ungen synes det er greit å være i selskapet i mellomtiden. Man lyver ikke for ungene sine! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg ville ikke løyet til ungene mine om å dra i butikken. Jeg ville sagt at jeg bare skal på den kjedelige gamle remaen her nede, og faktisk dratt dit. Jeg ville aldri funnet på å sagt dette for så å gå i lekebutikken eller hjem for å legge meg på sofaen. Hvis ungene liker å bli med i butikken, ville jeg ha funnet på noe annet kjedelig (for dem) å gjøre. Jeg ville selvfølgelig ha gjort dette. Poenget er at man må finne på noe som gjør at ungen synes det er greit å være i selskapet i mellomtiden. Man lyver ikke for ungene sine! Helt enig med deg;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
også en mor Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Målløs er du vel strengt tatt ikke, hvis jeg har forstått hva det ordet betyr. Kongekommentar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
også en mor Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Elsker å pirke borti deg? Nei, nå får du jenke deg et par hakk - jeg svarer på innlegg, og sånn er det. Jeg ville ikke hatt noe imot å være enig med deg, såfremt jeg syntes du skrev noe fornuftig. Men det er ingen tvil om at du er helt på trynet i den tråden her, og jeg blir litt skremt av de insinuasjonene du kommer med, og de generaliseringene du hiver rundt deg. Du har åpenbart ikke evnen til å sette deg inn i stort annet enn din egen erfaring - og den er åpenbart ikke all verdens bred. Når jeg tenker på den nestekjærligheten du forfekter i en del andre tråder, er jeg fristet til å tro at noen andre hacker seg inn på nicket ditt av og til, for dette er ikke noe å være stolt av. Må i det store og hele si meg enig her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.