Gå til innhold

Vet noen hva det koster å montere slepekrok?

Anbefalte innlegg

Gjest kjøre caravan
Skrevet

Har tenkt å kjøpe campingvogn, og har ikke slepekrok på bilen min. Vet noen hva det koster å få en slik krok montert? har en kanskje ny bil volvo s40 med mye elektronikk. Noen sier at det må kjøres på bilverksted og at det er en litt vanskelig jobb pga elektronikken i bilen. Noen som vet?

Gjest majas mamma
Skrevet

mulig det varierer litt fra merke til merke, men mine svigerforeldre skal kjøpe seg en ny Toyota IQ 20 og betaler 4500 ekstra for hengerfeste.

Gjest togli
Skrevet

Det varierer visst endel fra bil til bil, men jeg kjenner noen som skulle skifte hengerfeste på bilen sin (spør meg ikke om bilmerket ;-)) og det ene verkstedet skulle ha 20 000 kroner for jobben!!! De fikk det imidlertid billigere på et annet verksted (10 000 kroner). Mannen min skifta nettopp slepekrok på firmabilen sin. Han gjorde det selv og da ble det 3-4000 kroner tror jeg. Hadde et verksted gjort det for ham, så hadde det blitt rundt 10 000 kroner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...