UlrikkeE Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hva er deres beste tips på hvite t-skjorter som blir gule av solkrem rundt hals og overarmer, liksom? Noen ganger går det bort, mens andre ganger gjør det ikke det, uten at jeg skjønner hva jeg gjør forskjellig... T-skjorta 3-åringen hadde på seg i dag ser gørrmøkkete ut nå selvom jeg har vasket den... Solkrem rundt halsåpningen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjing Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 http://www.vanish.no/faq.php 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Prøv å sprut Zalo på flekkene. La det virke en halvtimes tid, og skyll godt. Vask deretter skjorta så varmt som den tåler. Fortell meg deretter om rådet virka. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vanish. Vanish-vanish-vanish :-) Beste flekkfjerningstipset jeg har hvertfall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.